برگزاری نخستین جشنواره ملی ‌دانشجویی ایده‌های قرآن در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، محسن مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره بهمن ماه امسال و با هدف جذب ایده‌های دانشجویان در حوزه فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی استان مرکزی به دنبال این است که با برگزاری چنین جشنواره‌هایی فضای لازم را برای خلاقیت دانشجویان در عرصه‌های قرآنی و بهره‌گیری از این خلاقیت‌ها را در جامعه فراهم سازد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: دانشجویان به دلیل جوانی از توانمندی بالایی در خلق ایده و طرح برخوردارند که باید از این ایده‌ها نهایت بهره را گرفت.

مرادی با بیان اینکه جشنواره ملی دانشجویی ایده‌های قرآنی به منظور بهره‌مندی از ایده‌های دانشجویان در عرصه قرآنی و به دنبال آن گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار می‌شود، گفت: دانشجویان علاقمند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی quranidea@gmail.com و یا معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ایده‌های خود را تا بیستم بهمن ماه ارائه دهند.

وی با اشاره به نقش این جشنواره در توجه به ایده و خلاقیت، افزود: جشنواره ملی دانشجویی ایده‌های قرآنی در تشویق و ترغیب جوانان به فرهنگ قرآنی تاثیر مهمی خواهد داشت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره سبب می‌شود تا جوانان به تفکر در زمینه ایده‌های قرآنی بپردازند و با نوآوری و خلاقیت بتوانند ایده‌های جدیدی را در این حوزه به جامعه ارائه دهند.

به گفته وی به پنج ایده برتر که نظرات جالبی در زمینه امور قرآنی ارائه دهند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.