اکران فیلم رسوایی در سینما فرهنگ اراک

http://markazi.isna.ir//Files/News/Image/139112/54591.jpgدر اکران نوروزی سینماهای اراک سه فیلم به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، سعید بیات مدیر سینما فرهنگ اراک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، از اکران فیلم سینمایی «رسوایی» ساخته مسعود ده نمکی در نوروز ۹۲ خبر داد و گفت: این فیلم که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد نوروز ۹۲ در سینما فرهنگ اراک نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: «رسوایی» فیلمی اجتماعی درباره امر به معروف و نهی از منکر است و هنرمندانی چون اکبر عبدی در نقش روحانی، الناز شاکردوست و محمد رضا شریفی نیا به ایفای نقش پرداخته اند.

بیات با اشاره به بهای دو هزار و پانصد تومانی بلیط سینما در اراک گفت: امیدوارم در سال جاری قیمت بلیط ها تغییری پیدا نکند تا مردم به سینما بیایند.

مدیر سینما فرهنگ سانس های ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ را ساعت های اکران فیلم های نوروزی این سینما عنوان کرد.

محسن ذوالفعلی مدیر سینما عصر جدید اراک نیز در گفت و گو با ایسنا از اکران فیلم های «حوض نقاشی» و «رژیم طلایی» خبر داد و گفت: در فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری بازیگرانی چون شهاب حسینی، نگار جواهریان و فرشته صدرعرفایی هنرنمایی کرده اند و در فیلم سینمایی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی بازیگرانی چون امین حیایی، مریلا زارعی و مهدی هاشمی ایفای نقش پرداخته اند.

وی افزود: «حوض نقاشی» فیلم برگزیده مردم در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر از مضمونی اجتماعی برخوردار است و عشق را در قالب خانواده به تصویر می کشد.

ذوالفعلی ادامه داد: «رژیم طلایی» فیلمی است کمدی اجتماعی که به موضوع مهریه های سنگین و غیرمعقول می پردازد و از جمله فیلم هایی است که در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اکران نشد.

مدیرسینما عصر جدید با بیان اینکه قیمت همه چیز تغییر یافته است جز بلیط سینما، گفت: در خصوص تغییر بهای بلیط سینما دستورالعملی صادر نشده و بلیط سینما در اراک به همان قیمت دو هزار و پانصد تومان به فروش می رسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.