برگزاری جلسه معارفه معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نظام‌آبادی ظهر امروز در جلسه معارفه معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با بیان اینکه با بردباری و سعه صدر می‌توان موانع و مشکلات را برطرف کرد، افزود: امیدواریم با رویکردی جدید و آینده‌نگری، نگاه منطقی و همدلی و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده، آن چه که شایسته دانشگاه آزاد اسلامی اراک است را تحقق بخشیم.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تشکیل کمیته جذب دانشجو و ساخت و راه‌اندازی بیمارستان را از جمله برنامه‌های پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی اراک ذکر کرد و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی اراک؛ مهد پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و توانمند برای غرب کشور بوده و امید است با تلاش و پشتکار و افزایش کیفیت، بکوشیم رتبه دانشگاه آزاد اسلامی اراک به رتبه جامع «الف» ارتقا یافته و این دانشگاه به جایگاه واقعی و شایسته خود دست یابد.

وی حسین حاجیان را دارای تجربه و سوابق کاری مفید دانست و اظهار امیدواری کرد دانشکده علوم انسانی با بهره‌مندی از توانمندی‌های وی، پویاتر و فعال‌تر از قبل گردد و موجبات پیشرفت بیش از پیش دانشکده علوم انسانی فراهم شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز با اشاره به تغییرات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی و حضور میرزاده به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده یکی از چهره‌های برجسته و علمی کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد که شاهد دوره پایداری دانشگاه آزاد اسلامی باشیم و تغییر و تحولات رخ داده موجب رشد و بالندگی دانشگاه آزاد اسلامی شود.

در این مراسم که با حضور معاونین اداری و مالی و سما، رئیس دانشکده علوم انسانی و مدیران گروه‌های آموزشی در دانشکده علوم انسانی برگزار شد، حسین حاجیان به عنوان معاون آموزشی و دانشجویی دانشکده علوم انسانی واحد اراک معرفی شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.