رجایی: ولایت فقیه ستون خیمه انقلاب است

به گزارش مرکزی دیلی، عباس رجایی نماینده اراک خنداب و کمیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار داشت: نهم دی‌ماه طوفانی بود که با نگاه هوشمندانه و بصیرانه مردم بساط فتنه‌گران را درهم پیچید و برای همیشه به تاریخ سپرد.

وی افزود: امریکا، اروپا، صهیونیسم و مرتجعین منطقه دست به دست هم دادند تا با استفاده از عوامل داخلی، انقلاب مخملی را شکل دهند و به بهانه انتخابات، آنچه را که سال‌ها انتظار می‌کشیدند یعنی مسخ انقلاب از درون محقق کنند.

رجایی با اشاره به اینکه تمام سازوکارها طراحی شده بود و شبکه‌های بزرگ خبری و رسانه‌های دنیا آماده‌باش بودند تا کوچکترین خبر را بزرگنمایی کنند، تصریح کرد: ساختارها طراحی شده بود تا به موقع وارد شوند، اما، مردمی که عاشق ایران، اسلام و حافظ خون شهدا هستند و به نظام و رهیری اعتقاد دارند برای حفظ کیان ممکلت خود شکوهمندانه وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مردم ما بصیر، دین‌دار، هوشیار و ولایت‌مدارند و هر زمانی که حس کنند که انقلاب با خطر روبروست، وارد می‌شوند. در طی این ۳۴ سال نیز نشان‌ داده‌اند و به دنیا ثابت کرده‌اند که ما انقلاب را به سادگی بدست نیاورده‌ایم و به سادگی نیز از دست نخواهیم داد و برخود واجب می‌دانیم که از آن صیانت کنیم.

نماینده اراک خنداب و کمیجان در مجلس خاطرنشان کرد: مردم ما تکیه بر دین و نظام اسلامی دارند و اعتقاد دارند که اگر در سراسر جهان به وحدت اصولی نرسیم و تکیه‌گاه دین نباشد، نمی‌توان بر سلطه سلطه‌گران جهان فائق آمد.

رجایی اطلاعت از رهبری، ولایت‌مداری و تکیه بر وحدت اسلامی را عامل حل همه مسائل عنوان کرد و گفت: این پیام به دنیا رسیده است که ما تابع ولایت هستیم و ستون این خیمه ولایت فقیه است. حفاظت از این ستون خیمه پیام همه شهدا و امام راحل است. استکبار می‌داند که با حیله نمی‌تواند کاری کند که رهبری را رها کنیم، مقتدارانه ایستاده‌ایم تا از کیان و نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.