آصفری:مذاکرات ژنو صلابت و حسن نیت ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، «محمدحسن آصفری» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک افزود: طرف مذاکرات ژنو باید بداند که فرزندان رشید ایران پاسدار حریم ولایت و ارزشهای انقلاب هستند و در حفظ منافع و آرمانهای نظام با احدی تعارف ندارند.

وی اظهار کرد: طرف مذاکره ژنو در کمتر از یک ماه تفاهم ها را زیرپا گذاشته اند چرا که نمی توانند بپذیرند که ایران گامهای مثبت در راستای شفاف سازی بردارد و این امر زیاده خواهی آنان را تهدید می کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این حق مردم است که موضوعات قبل، حین و پس از مذاکرات ژنو را شفاف بدانند و وظیفه تیم مذاکره کننده است که عزت و اقتدار ایران را در این مذاکرات حفظ کرده ودر برابر فشار و خواست های غیرمنطقی مقاومت کند و کوتاه نیاید.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست امور خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش نهم دیماه را روزی دانست که همواره بایددر تاریخ انقلاب زنده بماند و مایه بصیرت و اگاهی بخشی پیروان ولایت فقیه باشد.

آصفری افزود: مردم ولایتمدار ایران در نهم دیماه ۸۸ با حرکتی خودجوش توطئه حساب شده دشمنان ا در خدشه وارد کردن به نظام را بی اثر کردند و به دنیا نشان دادند در پاسداشت ارزشهای دینی تا پای جان می ایستند.

وی اظهار کرد: مردم بصیر و رهروان راه ولایت همواره باید هوشیار باشند چرا که گرگ فتنه همواره در کمین نظام است و آنچه به عنوان سرمایه اصلی از نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی و حفاظت می کند حلقه یاران بیدار و بصیر است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.