انجام بیش‌از ۱۶۰۰ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، فرزین خوشنودی گفت: تکنسین‌های اورژانس استان مرکزی با انجام یک هزار و ۶۴۱ مأموریت تاکنون به هم استانی‌ها و مسافرین نوروزی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را ارائه کردند.

وی تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی از آغاز ستاد تسهیلات نوروزی استان تا پایان روز هشتم فروردین ۹۵ یک هزار و ۶۴۱ مورد مأموریت اورژانسی انجام داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مرکزی افزود: از این تعداد یک هزار و ۲۸۷ مأموریت مربوط به حوادث غیر تصادفی و ۳۵۴ مورد در رابطه با حوادث ترافیکی بوده است.

خشنودی اظهار کرد: از ۳۵۴ مورد حوادث ترافیکی استان تعداد۱۷۰ تصادف در جاده‌ها و ۱۸۴ مورد نیز توسط پایگاه‌های شهری استان امدادرسانی شده‌اند، همچنین از تعداد یک هزار و ۲۸۷ مأموریت اورژانسی غیر تصادفی ۸۶۳ مأموریت توسط پایگاه‌های شهری و ۴۱۲ مأموریت را پایگاه‌های جاده‌ای استان انجام داده‌اند.

وی یادآور شد: متأسفانه در این بازه زمانی ۱۳ نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده‌های استان جان خود را از دست داده‌اند که ۱۱ مورد آن در جاده‌های خارج از شهر و ۲ مورد آن نیز در شهرهای استان به وقوع پیوسته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.