اظهارات آیت الله دری در کلاس درس اخلاق مدیران استان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، آیت الله ˈقربانعلی دری نجف آبادیˈ چهارشنبه شب در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی افزود: ماه مبارک رمضان ماه تغییر و تحول در انسان است و باید موجب تحول در شیوه مدیریتی مسولان اجرایی شود.

وی ادامه داد: ماه رمضان ماه تحول و تغییر انسان در دو بعد شخصی و اجتماعی است ماهی است که باید انسان در جغرافیای وجود خودش در عرصه اعتقادات، رفتار و حوزه اخلاق تحول بیافریند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: ماه رمضان در عرصه مدیریتی باید تحولی شگرف در مدیریت ایجاد کند و مدیران باید در این فرصت مناسب شیوه مدیریت خود را بر مبنای دانش مدیریتی و آخرین داشته و یافته های مدیریتی متحول کنند.

وی اضافه کرد: اگر مدیران و مسولان اجرایی در نحوه مدیریت خود تحول ایجاد کنند می توانند در جامعه و در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هم تحولی شگرف ایجاد کنند.

*ماه رمضان بهترین فرصت برای نهادینه کردن ارزشهای فرهنگی و انقلابی است

امام جمعه اراک در ادامه سخنان خود بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نهادینه کردن ارزشهای اسلامی، فرهنگی، اجتماعی و انقلابی است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ، فرصت بسیار مناسبی است که مسوولان ومتولیان فرهنگ با بهره گیری از فضای معنوی آن ، ارزش های متعالی فرهنگی را در جامعه نهادینه کنند.

آیت الله دری نجف ابادی عنوان کرد: بزرگترین فلسفه روزه داری دراین ماه ، رسیدن به تقواست و درواقع ماه رمضان فرصتی برای آموزش چگونه زیستن برای ۱۱ ماه دیگر سال است از این رو باید عادت های ماه رمضان درفرهنگ زندگی روزانه انسان ها نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: فضای معنوی رمضان انسان ساز است و باید توجه داشت که درین ماه مبارک تنها نخوردن و نیاشامیدن کافی نیست بلکه باید در این ایام معنوی فرهنگی نهادینه و شرایطی ایجاد شود که جامعه را به روزه چشم، گوش، زبان و انجام اعمال نیک دعوت کند.

** نقش نهج الابلاغه و سیره امام علی (ع) در پیروزی انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه سخنانش گفت: نقش نهج الابلاغه و سیره امام علی (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: بسیاری از اقشار مختلف جامعه مانند معلمان، دانشگاهیان، کارمندان و جوانان با نهج البلاغه آشنا نیستند در حالی که دشمنان ایران اسلامی از نهج البلاغه و ارادت شیعیان به امام علی(ع) می ترسند.

وی بیان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی به شکل های مختلف از قبیل تبلیغات در فضای مجازی و ماهواره ها در صدد تضعیف شیعیان از طریق مهجور کردن معارف اسلامی، آموزه های دینی، قرآن، نهج البلاغه و اهل بیت(ع) هستند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: باید معارف نهج البلاغه و سیره امیرالمومنین و اهل بیت عصمت و طهارت را ترویج و تبلیغ کرد و نباید اجازه داد تا دشمنان ایران اسلامی به اهداف شوم خود برسند.

*** رییس جمهور آینده باید حافظ شعارهای انقلاب اسلامی باشد

امام جمعه اراک گفت: رییس جمهور و دولت آینده باید حافظ شعارهای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: انقلاب ایران در تمامی دنیا با نام امام خمینی، مقام معظم رهبری، قدس شریف، مردم مظلوم فلسطین، احیای مکتب اهل بیت (ع) و ایستادگی در مقابل اسراییل و آمریکا شناخته شده و رییس جمهور منتخب باید حافظ این آرمان ها باشد.

وی اظهار کرد: همچنین رییس جمهور آینده باید حافظ آرمان ها و ارزش های دینی باشد چرا که هدف از حکومت اسلامی احیای ارزش ها و فرهنگ دینی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.