برگزاری اولین کارگاه آموزشی مهارت‌های خودتوانمندسازی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، محمدرضاآقاجانی مدیر این سازمان در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در اینباره گفت: امروزه هدف اقتصاد تنها برآورده کردن نیازهای اولیه انسان­ها نیست بلکه با رشد روزافزون اقتصاد، ادامه رشد فعالیت­‌های بشر در گرو شناخت انسان و شناخت نیاز­های پیچیده‌­تر اوست.

وی افزود: دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری با سرعتی وصف‌ناشدنی در حال رشد و توسعه است.

آقاجانی گفت: در دنیایی که تک‌تک افراد در حال خلق ثروت هستند هر فردی می‌‌بایست در حد خود، دریچه­‌ای جدید را به روی انسان­‌ها باز کند و خدمات نوینی ارائه دهد. به همین منظور امروزه خلاقیت و کشف زمینه‌‌های جدید برای فعالیت، ارزشمندترین گوهری است که رشد انسان را ممکن و افق­‌های جدید را برای او نمایان می‌‌سازد.

وی اظهار کرد: کارگاه یاد شده با مشارکت مؤسسه کار و تأمین اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و  با هدف آشنایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت عنوان کارگاه آموزشی مهارت‌های خودتوانمندسازی و توسعه کسب‌وکار و کارآفرینی از سلسله کارگاه‌های تخصصی با محوریت کارآفرینی ویژه مددجویان دارای کسب‌وکار کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان اراک توسط سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان شعبه استان مرکزی برگزار شد.

وی افزود: اجرای این کارگاه براساس تجربیات این سازمان در امر تدوین و برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های  آموزشی در حوزه کارآفرینی  و پیرو تفاهم‌نامه جهاددانشگاهی واحد استان مرکزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی صورت پذیرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.