خطبه های نماز جمعه دیروز دلیجان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز جمعه این هفته دلیجان، با اشاره به فرارسیدن ۹دی اظهار کرد: ۹دی به یوم الله تبدیل شده و در تاریخ ملت ایران ماندگار می ماند چراکه مردم در این روز دشمنان را مأیوس و با حضور خود در صحنه و دفاع از انقلاب و ولایت قلب امام زمان(عج) و نایب امام عصر(عج) را شاد کردند.

وی افزود: تقدیر و سپاس مقام معظم رهبری از حرکت ملت شریف ایران اسلامی بزرگترین افتخار مردم ولایت مدار کشور بود.

نیشابوری ۹دی را نشانه بصیرت ملت ایران دانست و گفت: حرکت ۹ دی نشانه عمق وفاداری این ملت به اسلام و نظام اسلامی و برخاسته از دشمن شناسی و وقت شناسی و بصیرت آنها است.

وی با اشاره به ضرورت پاسخ قاطع به توهین مقامات آمریکایی و اروپایی از سوی مسئولان سیاست خارجی تاکید و تصریح کرد: آمریکا دستان چدنی خود را زیر دستکش مخملی پنهان کرده و هرگز رابطه اش با ملت ایران درست نمی شود.

نیشابوری افزود: فریبکاری و پیمان شکنی و دروغگویی و خواسته های غیر منطقی در ذات مغزهای الکلی غربی ها است.

وی افزود: مسئولان مذاکره هسته ای را هرگز با مسئله ارتباط با آمریکا پیوند نزده و فقط پیرامون پرونده هسته ای گفت‌وگو کنند.

امام جمعه دلیجان با اشاره به حرکت غیردیپلماتیک هیئت اروپایی گفت: حرکت زشت و غیر دیپلماتیک هیئت پارلمانی اروپا نیز نشانگر گستاخی آنان و غیر منطقی بودن آنان است که مردم منتظر پاسخ مقامات ایران پیرامون این بی احترامی و دیدار هیئت اروپایی با دو متهم جریان فتنه است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.