جمعی از مردم داودآباد خواستار تکمیل تنها سالن ورزشی این شهر شدند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، یکی از شهروندان داودآباد در این خصوص می گوید: در حال حاضر در این شهر هیچ مکان ورزشی وجود ندارد و جوانان برای انجام فعالیت های ورزشی مجبور هستند به شهرستان های همجوار مراجعه کنند که این امر علاوه بر مخاطرات سفر، هزینه های زیادی را نیز به ورزشکاران تحمیل می کند.

« علی داودآبادی» افزود: استعدادهای ورزشی زیادی در این شهر وجود دارد اما به واسطه نبود امکانات ورزشی، بیشتر این افراد ورزش را ترک کرده اند.

یکی دیگر از شهروندان داود آباد گفت: از آنجایی که ورزش نقش موثری در افزایش سطح سلامتی و تندرستی جامعه دارد، مسولان باید نگاه ویژه ای به ایجاد زیرساخت های ورزشی در این منطقه داشته باشند.

«میثم فرخی»، در بیشتر روستاهای کشور سالن ورزشی وجود دارد اما در شهر داودآباد هیچ فضایی برای ورزش کردن جوانان نیست و توجه نکردن به این مهم می تواند زمینه بروز آسیب های اجتماعی را نیز در این شهر افزایش دهد.

وی بیان کرد: زیر ساخت های ورزشی این شهر همگام با افزایش جمعیت و توسعه شهری ارتقاء نیافته و این امر توجه ویژه مسولان را طلب می کند.

مسوول ورزش شهر داودآباد نیز در این راستا گفت: در این شهر بیش از ۷۰۰ وزشکار در رشته های فوتبال، شنا، کونگ فو و طناب کشی فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ ورزشکار بصورت حرفه ای ورزش را دنبال می کنند.

«ابراهیم داودآبادی» افزود: تیم طناب کشی داودآباد از سال ۸۶ تاکنون مقام های اول و دوم کشور را کسب کرده و تیم کونگ فو این شهر نیز دو مقام دوم کشوری را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه به دلیل نبود امکانات ورزشی در این شهر، تمرینات ورزشکاران در خیابان ها انجام می شود و این امر نیازمند حمایت مسوولان است.

مسوول ورزش شهر داودآباد ادامه داد: به دلیل اینکه ورزشکاران در مکان های مناسب فعالیت نمی کنند آمار مصدومیت آنان بسیار زیاد است.

داودآبادی بیان کرد: یک سالن ورزشی نیمه کاره در این شهر وجود دارد که عملیات اجرایی آن از سال ۸۹ با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده و نیمه کاره رها شده است.

رییس شوای اسلامی شهر داودآباد، با اشاره به اینکه ورزش به عنوان بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت افراد جامعه می باشد گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان در هر زمان و مکان ضمن دسترسی آسان به امکانات ورزشی بتوانند به انجام فعالیت های ورزشی بپردازند.

«مرتضی داودابادی» افزود: ورزشکاران این شهر تاکنون توفیقات گسترده ای را در عرصه های مختلف ورزشی کسب کرده اند و توجه به حفظ این سرمایه ها از ضروریات است.

وی با بیان اینکه، تکمیل طرح نیمه کاره سالن ورزشی شهر داودآباد جزء اولویت های کاری این شوری است و تاکنون مکاتبات فراوانی در این زمینه با مسوولان استانی صورت گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از این طرح باشیم.

نمایند مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: ورزش نقش موثری در سلامت و شادابی افراد جامعه دارد.

«عباس رجایی» افزود: باید زیر ساخت های ورزشی متناسب با هر منطقه را ایجاد کنیم تا شاهد کاهش معظلات و آسیب های اجتماعی در سطح جامعه باشیم.

وی بیان کرد: با پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته تکمیل سالن ورزشی شهر داودآباد به سپاه روح الله استان مرکزی واگذار شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی موظف است پنج میلیارد ریال در بحث زیر ساخت های شهر داوآباد هزینه کند تا جوانان این شهر بتوانند به سهولت به اماکن ورزشی دسترسی داشته باشند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.