برگزاری مراسم استقبال ‌از خانواده شهید مختاری در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی، سرهنگ فرهاد شامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: این مراسم از ساعت ۱۷ بعد از ظهر در محل یادمان شهدای گمنام آرامستان اراک با حضور مسئولان و جمعی از خانواده‌های شهداء و ایثارگران برگزار می‌شود.

وی افزود: شهید «محمد حسین مختاری حسن آبادی» یکی از ۵ شهید گمنام قطعه اصحاب شهداء است که یک هفته گذشته توسط کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح پس از ۳۲سال از طریق DNA احراز هویت و به خانواده ایشان که اهل یزد هستند اطلاع داده شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: مقرر شده ‌این مراسم همراه با بخش‌هایی نظیر سخنرانی و غبار‌روبی مزار شهدای گمنام باشد.

سرهنگ شامحمدی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به منظور برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم گفت: به منظور برگزاری باشکوه‌تر مراسم استقبال از خانواده این شهید کمیته‌های فرهنگی، تشریفات، اطلاع‌رسانی، استقبال، امنیتی، ترافیکی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تشکیل شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: شهید «محمدحسین مختاری حسن آبادی» یکی از ۵ شهید گمنامی بود که در سال ۸۴ در قطعه اصحاب شهدای آرامستان اراک بر شانه‌های مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

سرهنگ شامحمدی خاطرنشان کرد: این شهید که اهل استان یزد است در سن ۲۵ سالگی در عملیات رمضان سال ۶۱ در منظقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و جزو مفقودین قرار گرفت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.