میرگلوبیات: حمایت از قهرمانان، افتخارآفرینی‌های ورزشی را تداوم می‌بخشد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در این مراسم گفت: کسب مدال‌های ورزشی توسط قهرمانان باعث افتخار، و مدال‌آفرینان میادین ورزشی مایه سربلندی ایران اسلامی هستند.

شهلا میرگلوبیات افزود: توجه به ورزشکاران مدال‌آور و حضور آنها در میدان رقابت، موجب ایجاد انگیزه برای سایر افراد جامعه و الگویی برای جوانان و نوجوانان است.

وی اضافه کرد: اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین بین‌المللی ورزشی توسط ورزشکاران شهرستان ساوه نشان از شایستگی و ظرفیت بالای ورزشکاران این خطه دارد.

وی اظهار کرد: با حمایت از ورزشکاران قهرمان می توان این افتخارآفرینی‌ها را در عرصه‌های مختلف ورزشی تداوم بخشید.

میرگلوبیات در ادامه خواستار کشف استعدادهای فردی و سرمایه‌گذاری بیشتر برای شناسایی استعدادهای ورزشی در شهرستان شد و اظهار کرد: مربیان و مدیران ورزش باید نسبت به شناخت نخبگان رشته‌های مختلف ورزشی، تلاش کنند.

به گزارش ایسنا معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز تجلیل از قهرمانان ورزشی را باعث افزایش انگیزه ورزشکاران و تقویت وفاق و همدلی در سطح شهرستان دانست.

احمد آزاد با بیان اینکه مجموع دستاوردهای قهرمانان ورزشی شهرستان در سال‌های اخیر بسیار بالا بوده است، افزود: ورزش شهرستان ساوه مایه افتخار استان و کشور است و کسب عناوین متعدد قهرمانی توسط ورزشکاران ساوجی دلیلی بر این ادعاست.

وی بیان کرد: ایستادن جوانان کشورمان بر روی سکوی قهرمانی و نواخته شدن سرود پرافتخار میهن اسلامی و بالا رفتن پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات همه ملت ایران است.

فرماندار ساوه با اشاره به افتخارآفرینی قهرمانان ورزشی در این شهرستان گفت: امیدواریم روحیه جوانمردی و ورزشکاری جوانان این مرز و بوم موجب تقویت هر چه بیشتر ورزش این شهرستان شود.

رضا سقایی، قهرمان آسیا در رشته پاورلیفتینگ و قهرمان قهرمانان نیز ضمن تشکر و قدردانی از نماینده مردم و فرماندار در حمایت از جامعه ورزشی شهرستان گفت: امیدواریم با حمایت از ورزشکاران زمینه افتخارآفرینی‌های بیشتر برای میهن عزیزمان فراهم شود.

وی اضافه کرد: در این شهرستان با وجود اینکه دارای پتانسیل‌های بالایی در زمینه ورزشی بوده اما متأسفانه زیرساخت‌های بسیار کمی در این زمینه فراهم شده است.

سقایی خاطرنشان کرد: برای شهرستان ساوه بسی افتخار است که ورزشکاران آن در رقابت‌های برون‌مرزی عناوین برتر را کسب می‌کنند و پرچم ایران اسلامی در سایر کشورها برافراشته می‌شود.

به گزارش ایسنا مسابقات آسیایی در رشته پاورلیفتینگ فیلیپین – ۲۰۱۳ با درخشش رضا سقایی قهرمان استان مرکزی از شهرستان ساوه برگزار شد.

سقایی که سابقه قهرمانی در پنج دوره مسابقات قبلی در کشورهای فیلیپین، تایوان، هنگکنگ، هندوستان و فیلیپین را در کارنامه خود دارد این بار با درخشش خیره‌کننده ضمن ثبت رکورد ۲۰۵ کیلوگرم در رده « مستر ۱ » علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، عنوان قهرمان قهرمانان این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد. سقایی موفق شد در وزن ۱۰۵ کیلوگرم وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را مهار و ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد این دسته را در آسیا به نام خود ثبت کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.