بیانیه دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در این بیانیه آمده است: شانزدهم آذر، روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی استو روزی که با ثبت شهادت سه شهید والامقام در خود به روزی عظیم در تاریخ میهن اسلامی تبدیل شده است.

شهادت دانشجویان پیرو خط امام در راه استکبارستیزی و دفاع از هویت ملی و آرمان های والای انقلاب و امام نقطه عطفی است در مسیر اعتلای هویت دانشجوی اسلامی.

اگر چه سال‌ها از آن روزهای تاریخی می‌گذرد اما نقش بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و پیوسته یادآور نقش نسل جوان و رهبری بی نظیر امام بزرگوار و مجاهدت‌های سرنوشت‌ساز مردم عزیز ما خواهد ماند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حال در این شرایط که استکبار جهانی با تمام نیرنگ و حیله به دنبال اهداف شوم خود و دشمنی با ملت عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از هیچ تلاشی برای گسترش این دشمنی فروگذاری نمی‌کند، ما دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان جامع علمی کاربردی استان مرکزی ضمن گرامیداشت این روز اعلام می کنیم:

دانشگاه به عنوان یک سنگر مقاوم نفوذناپذیر و پویا به عنوان حامی بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای مزدوران پایداری خواهد کرد.

دانشگاه جامع استان مرکزی به دلیل ادامه دشمنی های هیئت حاکمه آمریکلا با انقلاب اسلامی و مردم ایران و جنایات روزافزون و مداخله آشکار در کشورهای اسلامی و پشتیبانی از رژیم صهیونیستی اسراییل غاصب، آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک ملت مسلمان ایران دانسته و سیاست‌های خصمانه آن را شدیدا محکوم می کند.

ما همبستگی خود را با ملت‌های زجرکشیده و مظلوم بویژه کشورهای عربی به پاخاسته علیه ظلم و ستم حاکان جائر خود و در مقابله با اشغالگران ستم ‌پیشه و رژیم صهیونیستی خونخوار اعلام داشته و ادامه اشغال و تجاوز و ادامه جنایت را در این سرزمین‌های اسلامی محکوم می کنیم.

ما ملت مسلمان ایران خواهان برقراری ثبات و امنیت در منطقه بوده و راه‌حل‌ برقراری صلح و ثبات را، خروج اشغالگران از کشورهای مسلمان منطقه و سرزمین‌های اسلامی دانسته و از سازمان های بین المللی می‌خواهیم که به وظیفه قانونی و رسالت انسانی خود در مقابل رژیم‌های استکباری عمل کنند.

ما دانشجویان دانشگاه جامع ضمن حمایت از مذاکرات ژنو در چهارچوب منویات ولی امر مسلمین دستیابی به تمامی مراحل فناوری صلح آمیز هسته ای که موجب غرور ملی و افتخار ملت ایران است را حق طبیعی و مسلم خود دانسته و از تدابیر هوشمندانه رهبری و اقدامات مقتدرانه دولت و تلاش های علمی دانشمندان و متخصصان متعهد تقدیر می کنیم.

و در پایان بار دیگر تجدید عهد و میثاق خود را آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اعلام می داریم و حمایت همه جانبه خود را از قوای سه گانه در برخورد با مصادیق ظلم و ستم اعلام می داریم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.