معرفی مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، استاندار مرکزی در این مراسم ظهر شنبه با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی، اظهار کرد: در استان امکانات وسیعی داریم که باید از طریق مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای عالی شهرسازی و معماری از این ظرفیت ها استفاده نمود.

محمدحسین مقیمی عنوان کرد: اعتبارات دولتی جوابگوی نیاز راه های استان نیست و باید با تدبیر و نهادینه کردن فرهنگ بهره برداری از شبکه حمل و نقل و راه ها زمینه صیانت از این سرمایه ارزشمند فراهم آید.

وی بیان کرد: کالبد شهر مهمترین فاکتور توسعه یافتگی یک شهر یا استان به شمار می آید.

مقیمی ضمن تقدیر از خدمات مدیر کل سابق راه و شهرسازی، خاطر نشان کرد: تغییر و تحول در مدیریت را باید مثبت دید زیرا برای مدیران و مردم منافع زیادی دارد.

مدیر کل پیشین راه و شهر سازی استان مرکزی نیز گفت: ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار امسال در حوزه راهسازی و اجرای روکش آسفالت راههای استان در نظر گرفته شده که در صورت تحقق صددرصدی در بهبود وضعیت شریانهای ارتباطی استان اثرگذاری مستقیم دارد.

غلامرضا خرمی ادامه داد: تقاطع غیر همسطح سنجان به عنوان یکی از طرح های مهم در بهبود حمل و نقل و کاهش تصادف با جدیت در دستور کار است که تکمیل و بهره برداری از ان نیازمند ۷۵میلیارد ریال اعتبار است.

گفتنی است در این مراسم مجید رضا نصرالله نژاد به عنوان مدیر کل راه وشهر سازی استان مرکزی معرفی و از زحمات غلامرضا خرمی تقدیر شد.

نصرالله نژاد متولد استان مازندران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته عمران بوده که سابقه تدریس در دانشگاه های این استان را نیز دارد.

وی از مدیران و مسئولان اجرایی در دولت نهم به شمار می رود، مسئولیتهایی چون کارشناس در وزارت راه، معاونت و پس از آن مدیرکلی حمل و نقل پایانه های استان مازندران را نیز در کارنامه خود داراست.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.