عرضه کود ورمی کمپوست در نمایشگاه گل و گیاه اراک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از حضور این سازمان در دومین نمایشگاه گل و گیاه در اراک خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کود ورمی کمپوست با هدف آشنایی مردم با کود آلی عرضه می شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، محمود حسنی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۳۰ تا ۳ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین الملی استان در حال برگزاری است افزود: در دومین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه اراک، سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک با هدف آشنایی بیشتر مردم با کود آلی ورمی کمپوست در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی بیش از پیش مردم با محصولات ارگانیک، برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان افزود: قصد داریم با فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از محصولات کمپوست تمایل بیشتر شهروندان را برای استفاده از این محصولات داشته باشیم.

عرضه رایگان محصولات کود ورمی کمپوست تهیه شده در سازمان مدیریت پسماند و توزیع بروشورهای مرتبط با ویژگی های کود ورمی از قابلیت های این سازمان در نمایشگاه است.

حسنی در پایان اظهار امیدواری کرد: یکی از راههای که می‌توان شهروندان را به استفاه از کودهای ورمی کمپوست هدایت کرد، فرهنگسازی در این زمینه است تا خانواده‌ها به جای استفاده از کودهای شیمیایی از کودهای کمپوست استفاده کنند. و از تمامی شهروندان جهت بازدید از غرفه سازمان دعوت بعمل می آید.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.