خطبه های نماز جمعه دیروز ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدحسین تقوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساوه با اشاره به اظهارات غربی‌ها درخصوص توافق ژنو و اعمال تحریم‌های جدید افزود: آمریکایی‌ها و غربی‌ها در طول تاریخ نشان داده‌اند که همواره عهدشکن و غیرقابل اعتماد هستند و اقدام اخیر آنان در خصوص توافق ژنو نیز در ادامه این خصلت نابخردانه آنان است.
وی با بیان اینکه تحریم‌های اعمال شده برخلاف توافقات انجام شده است، اضافه کرد: دولت‌های غربی بهتر است تا دیر نشده از این خطای بزرگ منصرف شوند و از فرصت پیش آمده برای انجام توافقات استفاده کنند.
وی به میلاد فرخنده حضرت عیسی(ع) اشاره کرد و افزود: اساسی‌ترین برنامه‌های همه پیامبران از جمله حضرت مسیح تربیت انسان‌هاست و هدف آنها رهایی بشر از زشتی‌ها، پلیدی‌ها، فسادها و رذایل اخلاقی است.
وی اضافه کرد: مسیح در مقابل ظالمین ایستادگی می‌کرد لذا، پیروان آن حضرت نیز باید طرفدار مظلوم بوده و با ظالمان مبارزه کنند.
وی گفت: دولتمردان برخی از کشورهای غربی به ظاهر ادعا می‌کنند که پیرو حضرت مسیح‌(ع) هستند اما در عمل دروغ می گویند چون پیروان راستین آن حضرت عهدشکن نبوده و اهل ترور و ظلم نیستند.
خطیب جمعه ساوه در ادامه با محکوم کردن اقدام تروریستی کشتار ۱۵ تن از مهندسان ایرانی در عراق گفت: دشمنان باید بدانند که فعالیت جمهوری اسلامی در اجرای پروژه‌های نفت و گاز عراق با این اقدامات متوقف نخواهد شد.
وی با تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین روزی است که به همت امام زین‌العابدین(ع) و حضرت زینب(س) قیام اباعبدالله(ع) به ثمر نشست و این روز باید گرامی داشته شود.
حجت‌الاسلام تقوی در پایان خواستار حضور پرشور مردم ساوه در مراسم اربعین حسینی در امامزاده سیداسحاق (ع) این شهر شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.