فرمانده سپاه مقاومت بسیج اراک: وظیفه امروز بسیجیان، تضمین امنیت روانی جامعه است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ سید‌عطا‌الله میرکمالی در مراسم برگزاری دوره آموزش ارتقا عضویت بسیجیان عادی به فعال واحدهای مقاومت بسیج حوزه شهید فهمیده ۳ با اشاره به فداکاری های بسیجیان در دوران سخت انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیجیان فداکار و مجاهد ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضوری جدی و پر رنگ در عرصه نبرد علیه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی داشته و امروز به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و خون پاک هزاران هزار شهید این مرز و بوم امنیت در جامعه حاکم بوده و بسیجیان حافظ امنیت فردی و جمعی در کشور هستند.

وی افزود: در زمانی که آرامش و امنیت در جامعه وجود دارد، بسیج باید حافظ امنیت فردی و  جمعی و مروج اخلاق و روح فداکاری و به‌عنوان اسوه حسنه برای آحاد مردم باشد.

میرکمالی تصریح کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری مهم ترین و اصلی ترین ویژگی بسیجیان است و این ولایت مداری رمز کارآمدی بسیج بوده که به عنوان بازو و مدافعان حریم پاک ولایت فقیه تا آخرین قطره خون در این مسیر الهی ایستاده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش و الگوبودن بسیجیان در کشور گفت: بسیجیان الگو و اسوه ایثار و فداکاری در جامعه بوده و باید بتوانند الگوهای اسلامی برای اداره و حرکت جامعه اسلامی ارائه کنند.

وی افزود: بسیج از اقشار مهم انقلاب بوده که در راه دفاع از این انقلاب مجاهدت و فداکاری بسیاری داشته به گونه ای که می توان گفت بسیجیان از صاحبان اصلی انقلاب هتند.

میرکمالی تصریح کرد: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی به برکت پایداری و مقاومت بسیجیان در دوران سخت مجاهدت جنگ تحمیلی هشت ساله در برابر استکبار جهانی است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.