برگزاری نمایشگاه عکس «نخل و علم» در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس در ابعاد ۵۰.۷۰ به همراه اسلایدشو کلیه آثار یاد شده در این مجموعه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه سومین نمایشگاه انفرادی عادل عزیزی دانش‌آموخته فیلم‌سازی است که مجموعه عکس‌های میراث معنوی عزاداری استان مرکزی را به تصویر کشیده است.

وی آیین‌های نخل‌برداری و علم‌گردانی شهرستان خمین، روستای مرادآباد اراک و روستای هزاوه که از قدمت بالایی برخوردارند را در قاب تصویر آورده است.

این نمایشگاه  امروز، جمعه ۲۹ آذرماه در نگارخانه استاد اسماعیل آشتیانی فرهنگسرای آیینه اراک با حضور برخی مسئولین و علاقه‌مندان به هنر عکاسی گشایش یافت.

ببر اساس این گزارش، نمایشگاه نخل و علم به مدت شش روز و هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۶ الی ۲۰ عصر برای بازدید علاقه‌مندان به هنر عکاسی دایر است.

عادل عزیزی متولد سال ۱۳۶۳ بوده و از سال ۸۲ به صورت حرفه‌ای زیرنظر استاد حمیدرضا مجیدی فعالیت عکاسی خود را آغاز کرد و در محضر اساتیدی چون مرحوم بهمن جلالی و مختاریان هنر عکاسی را ادامه داده است و از سال ۸۵ تاکنون به عنوان عکاس خبری در خبرگزاری‌های مهر و فارس فعالیت داشته است، وی در حال حاضر عکاس خبری خبرگزاری دانشجویان ایران است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.