هماهنگی دستگاه‌های نظارتی لازمه پیشگیری از تخلفات اداری

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد صبح پنج شنبه با بیان این مطلب در شورای اداری استان مرکزی افزود: باید با ایجاد بسترهای آشنایی مدیران با قوانین موجود بستر کاهش تخلفات اداری و نارضایتی مردم را فراهم کرد.

وی ادامه داد: بی اطلاعی از قوانین اداری موجبات تضییع حقوق بیت المال را فراهم می کند که این مسئله باید از سوی مسئولین ذیربط به جد مورد توجه قرار گیرد.

استاندار استان مرکزی با بیان این که بی توجهی به قانون بی توجهی به اصول شرع و دین است افزود: پیشگیری از فساد های اداری، ارتشاع و… از مهمترین اقدامات صورت گرفته در حوزه نظارت برعملکرد دستگاه های اجرایی طی ۵ سال اخیر بوده است.

شعبانی فرد با تاکید بر ضرورت هماهنگی فی مابین دستگاه های نظارتی گفت: وجود هماهنگی بین دستگاه های نظارتی از بروز مشکلات اختمالی جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط حاکم در استان مرکزی ازاین استان به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور یاد کرد و گفت: علیرغم بروز مشکلات بسیار در شرایط سخت اقتصادی که از سوی نظام سلطه بر کشور و به طبع آن بر استان مرکزی به عنوان یک استان صنعتی حاکم شد خوشبختانه توانستیم با درایت مدیران آرامش و امنیت کاری را در استان برقرار و از بروز مشکلات حاد از سوی این استان برای کشور جلوگیری کنیم

استاندار استان مرکزی راه اندازی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری کشور را فرصت مناسبی برای ارائه مشاوره به مدیران در راستای کاهش تخلفات اداری به جهت نا اشنایی با قوانین برشمرد و گفت: امید است با راه اندای این دفتر و تعامل نماندیگی حقوقی دستگاه های اجرایی با مسئولین این دفتر از آمار شکایات واصله به دفتر مرکزی دیوان بکاهیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.