ضرورت تسهیل در خدمات رسانی به جانبازان زیر ۲۵ درصد

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام ˈحسن هنرمندˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر ارائه خدمات منوط به داشتن حداقل ۲۵ درصد جانبازی است و جانبازان زیر ۲۵ درصد نمی توانند خدمات درمانی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: برای حل این مشکل می توان ارائه خدمات را به صورت پلکانی انجام داد تا همه جانبازان بتوانند از این خدمات بهره مند شود.

وی با بیان اینکه معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید استان مرکزی در سه سال گذشته جزو معاونتهای برتر کشور بوده ،عنوان کرد: در حال حاضر طرح های پایش سلامت و ویزیت در منزل توسط این معاونت به خوبی اجرا می شود و اکثر پزشکانی که در این طرح همکاری دارند از فرزندان شهدا و یا جانبازان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی طرحهای چهره به چهره، سپاس و پایش سلامت را از طرح های مهم بنیاد شهید عنوان کرد و ادامه داد: در نیمه اول سال جاری برنامه دیدار با پنج هزار نفر از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در قالب طرح سپاس انجام شد..

وی گفت: استان مرکزی در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی پنج هزار و ۵۴۱ شهید، ۱۳ هزار و ۸۹۴ جانباز و ۷۵۷ آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی استانداری مرکزی این نهاد در سال ۹۰ موفق به کسب رتبه دهم و در سال ۹۱ موفق به کسب رتبه نهم عملکردی در بین ادارات و ارگان های استان شده است که این موفقیت حاصل اتحاد، همدلی و همکاری مجموعه کارکنان آن است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ نفر از خانواده شهدا نیز با معتمدین معین بنیاد شهید مورد دیدار کرده اند، گفت: در نیمه نخست سال جاری نیز ۵۹۱ خانواده شهید زیر پوشش طرح دیدار معتمدین معین قرار گرفته اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.