بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر،  غلامرضا خرمی ظهر یکشنبه در همایش شورای حمل و نقل به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار افزود: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان با اعتبار هفت  هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

وی اظهارداشت: همچنین ۶۱ طرح راهسازی، راهداری و شهرسازی با سرمایه ۵۶۰ میلیارد ریال به زودی بهره برداری می شود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فصل سرما و یخبندان گفت: هم اکنون ۵۰۰ نیروی انسانی با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات در راههای اصلی و گردنه های صعب العبور استان آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

خرمی اظهار داشت: استان مرکزی با شش هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه و راه اصلی و فرعی کریدر اصلی شمال به جنوب و غرب به شرق کشور محسوب می شود.

عباس رجایی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با اشاره به بهره مندی بیش از ۲۵ استان کشور از راههای مواصلاتی استان از آغاز مطالعات ساخت بزرگراه و آزادراه در استان خبرداد.

وی احداث بزرگراه دلیجان –اراک –همدان، سلفچگان- اراک-خرم آبادو دوخطه شدن راه آهن اراک-قم و تامین قطار پرسرعت اراک – تهران را از جمله برنامه ها برای مطلوب تر شدن حمل و نقل و کاهش آلودگی برشمرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس همچنین شاخص برخورداری راه روستایی در استان را ۸۰ درصد خواند که بالاتر از میانگین کشوری است.

۲۶ آذر ماه تا ۲ دی ماه به نام هفته حمل و نقل نامگذاری و یکم دی ماه روز راهدار نامیده شده است.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. علی گفت:

    زنده باد شعبانی فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.