تشکیل جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازبرگزاری موج، در ابتدا این جلسه محمد شریفی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلان شهر خواستار تهیه و ارائه لیستی از فهرست بدهی سازمان های تابعه شهرداری اراک به پیمانکاران و مطرح کردن آن در جلسه بعدی کمیسیون شد.
وی همچنین در نظر گرفتن مبلغی از محل اعتبارات ماده یک اداری، به هر یک از پرسنل بازنشسته شهرداری به منظور تجلیل از زحمات آنان را از موضوعات قابل مطرح در این جلسه عنوان کرد و افزود: مراسم تقدیر و تشکر بازنشستگان می بایست با حضور رییس شورای اسلامی و شهردار اراک صورت گیرد.
شریفی همچنین در خصوص تمدید قرار داد واگذاری دریافت عوارض کسب و پیشه به مجمع امور صنفی به مدت یکسال دیگر گفت: با پرداخت ۹ درصدی کارمزد مقرر شد، یک گزارش شفاف از دوره قبلی تهیه و با تعیین درصدهای قبلی و میزان افزایش قیمت منطقه در جلسه بعدی مطرح شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شواری اسلامی در ادامه ضمن انجام دوره ای حسابرسی خاطر نشان کرد: “شرکت دانشگر محاسب” می بایست حسابرسی سال جاری شهرداری را در حین دوره انجام و گزارشات مربوطه را در جلسات بعدی مطرح کند.
در انتهای جلسه محمد شریفی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک افزود: ان شاء ا… بتوانیم مسائل مطرح شده در جلسه مذکور را طبق مصوبات و پیشنهادات، اجرایی و عملی نماییم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.