آصفری: هرگونه تعدی به مرزبانان ایرانی با پاسخ کوبنده‌ روبه‌رو می‌شود

به گزارش مرکزی دیلی، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به ربوده شدن ۵ مرزبان ایرانی از سوی گروه جیش العدل اظهار کرد: این حرکت نشان دهنده حرکت تروریستی این گروه بوده که با زیر پا گذاشتن اصول و قوانین بین المللی اقدام به ربودن پنج مرزبان ایران اسلامی که تنها هدفشان مقابله با هرنوع تجارت و قاچاق مواد افیونی و خانمان‌سوز مخدر بوده، کردند.

وی افزود: جیش العدل هرچه زودتر بر سر عقل آمده و این مرزبانان را آزاد کند چراکه دولت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق این مرزبانان قدمی کوتاه نمی‌آید و به‌طور قطع و مسلم اگر به این مرزبانان تعدی شود به‌شکلی قاطع و کوبنده پاسخ این گروه را می‌دهیم.

آصفری به آزادی ۱۱ زندانی ایران در پاکستان اشاره و تصریح کرد: براساس اخبار واصله‌ای که تاکنون داشته‌ایم متأسفانه این ۵ مرزبان بین جمع ۱۱ زندانی آزادشده نبوده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر با جدیت آزادسازی این مرزبانان را دنبال کرده از طریق دستگاه دیپلماسی کشور و مجلس پیگیر آزادی آنها هستیم.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه خواسته‌ایم تا این موضوع را در صدر فعالیت خود قرار داده آزادسازی مرزبانان ایرانی را از طریق دولت پاکستان دنبال کند.

آصفری تعامل دولت پاکستان را مطلوب دانست و گفت: تجربه‌های قبل در تعامل ایران با دولت پاکستان نشان از همراهی این دولت داشته و در این مقوله نیز تاکنون دولت و مجلس پاکستان همراهی خوبی با دولت و کشور ایران اسلامی داشته و امیدواریم با همکاری متقابل میان دو دولت بتوانیم به‌زودی شاهد آزادسازی این ۵ مرزبان کشور که بیش از ۷۰میلیون ایرانی نگران وضعیت آنها هستند، باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.