میرگلوبیات: بهره‌مندی ۲۲ نقطه حاشیه‌نشین شهرستان از خدمات شهری

به گزارش مرکزی دیلی، شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و نظر مساعد معاون امور عمرانی استانداری مرکزی طرح بازنگری تفضیلی شهر ساوه در کمیسیون ماده پنج مطرح و به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: این مصوبه بعد از تهیه نقشه‌های نهایی قابلیت اجرایی داشته و ساکنین نقاط حاشیه شهر از خدمات شهری مانند آب، برق، گاز و و معابر مناسب برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: با آغاز اجرایی شدن این طرح که در راستای خدمت‌رسانی بهینه به ساکنین نقاط حاشیه شهر انجام می‌شود حاشیه‌نشینان می‌توانند با مراجعه به شهرداری و ادارات ذیربط از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی نقاط حاشیه‌نشین نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، اظهار کرد: بازسازی و نوسازی معابر شهری، ساماندهی حاشیه‌نشینی و روشنایی مناسب معابر و سایر نقاط شهر، نقش اساسی در کاهش جرایم اجتماعی دارد.

میرگلوبیات همچنین خواستار فرهنگ‌سازی به منظور جلوگیری از گسترش سکونت‌گاه‌های غیرمجاز شد و گفت: گسترش چنین سکونت‌گاه‌هایی منجر به ایجاد معضلات و مشکلاتی همچون بافت نامناسب، نبود امنیت، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی، امنیتی، پایین بودن کیفیت محیط زیست، ضعف زیرساخت‌ها و در نهایت ساختار ضعیف فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.