تشکیل گروه ارزیابی اطلاعات مشمولین سبد کالایی دولت دراستان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، «عزیرالله صدیقی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس بخشنامه ابلاغی به استان مجموعه کارمندان دولت، کارگران، بازنشستگان ، نیروهای انتظامی و نظامی و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشمول دریافت سبد کالایی دولت هستد که تا پایان سال تحویل می شود.

وی اظهار کرد: شناسایی دقیق تعداد مشمولین و تعریف ساز و کارهای ذخیره سازی و شبکه توزیع اقلام این سبد از برنامه های گروه ارزیاب اطلاعات است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: اقلام و میزان کالاهای این سبد هنوز به استان ابلاغ نشده اما رایزنی با مراکز توزیع معتبر و برنامه ریزی برای کیفیت و سرعت بخشی به توزیع آن در دست بررسی است.

صدیقی اظهار کرد: سال گذشته سبد کالایی برای ۱۷ هزار و ۳۰۰ کارمند دولت تدارک شده بود که با توجه به ارزشگذاری ۸۹۰هزار ریالی برای هر سبد، از سوی کارمندان استقبالی از آن نشد.

وی گفت: اقدامات اولیه خرید میوه برای نوروزسال آینده نیز در استان آغاز شده و در مرحله تعیین مباشر و هماهنگی برای امکانات سردخانه ای و انبارداری است.

صدیقی افزود: ذخیره سازی و تامین یکهزار و ۶۰۰ تن پرتقال و یک هزار و ۲۰۰ تن سیب درختی برای نوروز سال آینده پیش بینی شده که تحقق آن مستلزم همراهی بانکها در اعطای تسهیلات به هنگام به مباشران است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.