اجرا طرح کیفیت سنجی فلزات گرانبها

به گزارش مرکزی دیلی، سید«سعید میرنظامی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح کیفیت سنجی فلزات گرانبها با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه طلافروشان استان مرکزی در حال اجرا است.

وی توضیح داد: رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه طلا و مصنوعات گرانبها بسیار اهمیت دارد و در قالب طرح مذکور تاکنون یکصد مورد نمونه برداری و بازرسی از واحدهای ساخت و فروش فلزات گرانبهای استان مرکزی انجام شده است.

مدیرکل استادارد استان مرکزی توضیح داد: گروه های ارزیاب در قالب این طرح با مراجعه به واحدها، کد شناسایی عیار و واحد سازنده مصنوعات گرانبها را چک کرده و آزمونهای ویژه در خصوص صحت عیار و سایر ضوابط ساخت را انجام می دهند.

میرنظامی بیان کرد: درصورت مغایرت کد حک شده با عیار طلای عرضه شده مراتب تخلف پیگیری می شود و با نگهداری مصنوعات گرانبهایی که فاقد کد شناسه باشند نیز برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح تا پوشش کامل تمامی واحدهای ساخت و عرضه فلزات گرانبها در استان مرکزی می یابد گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۱۶۶مورد بازرسی از واحدهای تولید و عرضه فلزات گرانبهای استان مرکزی انجام شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.