پارک فناوری پردیس، میزبان دانشگاهیان و صنعتگران استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، در ادامه همکاری های فن بازار منطقه ای استان مرکزی به عنوان اولین فن بازار منطقه ای کشور و در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با مجموعه ی پارک فناوری پردیس و فن بازار ملی ایران و به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشگاهیان، صنعتگران و نخبگان استان مرکزی به عنوان مخاطبین اصلی فن بازار طی نشست یک روزه ای با دستاوردهای آن مجموعه آشنا شدند.

در این نشست معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: تقاضای فناوری و معرفی محصولات و تجهیزات دارای فناوری برتر، ‌خدمات فناوری و معرفی متخصصین و خبرگان صنعتی از جمله برنامه های اصلی فن بازار استان مرکزی است .

پریدری افزود: فن بازار ملی ایران با هدف رفع نیازهای اطلاعاتی افراد که به مقوله تجاری سازی دانش فنی و مبادله آن سر و کار دارند و نیز کمک به تجاری سازی نوآوری ها تاسیس شده است.

در ادامه صفاری نیا مدیر پارک فناوری پردیس گزارشی از فعالیتهای پارک فناوری پردیس  ارائه و به تشریح سیاست گذاری های فن بازار ملی ایران پرداخت.

گفتنی است در حاشیه این نشست یک روزه که هیاتی متشکل از اساتید دانشگاه ها، مشاوران صنعتی استان، نمایندگان واحدهای صنعتی،مدیر کمیته صنعت و دانشگاه، رئیس انجمن نخبگان استان مرکزی و تعدادی از کارکنان دستگاهای اجرایی حضور داشتند، نمایشگاه دائمی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس بازدید و شرکت کنندگان از نزدیک با فعالیت ها و تولیدات این شرکتها آشنا شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.