گشایش نمایشگاه کتب دینی در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، ابوالفضل حاج‌کریم، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی با اشاره به ترویج فرهنگ مطالعه و بالا بردن سرانه مطالعه در کشور، ابراز کرد: برپایی نمایشگاه کتاب با معرفی تازه‌های کتاب بی‌شک خانواده را در توسعه این فرهنگ کمک کرده و آنان را در انتخاب کتاب مورد نظر راهنمایی می‌کند.

وی به تشریح منابع کتب این نمایشگاه پرداخت و ابراز گرد: منابع این نمایشگاه شامل ۱۶ محور قرآن، مذهب، تاریخ، اسلامی، دفاع مقدس، کودک و نوجوان، آسیب های اجتماعی، بیداری اسلامی، تربیت دینی، ارتباط زوجین و دیگر موضوعات می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، دسترسی آسان به کتاب و انواع نرم‌افزارها و آشنایی مردم به ویژه نسل جوان و دانشجویان با تازه‌های نشر کتاب و نرم‌افزار عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بایستی در خصوص تبلیغ کتاب و کتابخوانی از هر طریقی استفاده کرد که اجرای نمایشگاه‌های کتاب و نرم‌افزار در ایجاد فکر خلاق و ترویج مطالعه مفید بسیار مؤثر است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان در پایان، با بیان اینکه نمایشگاه مذکور از امروز، ۲۸ آبان‌ماه به مدت ۱۰ روز درمجتمع فرهنگی فدک شهدای ۵ مرداد اراک دایر شده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان در دو نوبت صبح و عصر می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کرده و کتاب مورد نظر خود را تهیه کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.