معرفی اولین شهردار کلان شهر اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ظهر روز شنبه در این مراسم  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) به امت شهید پرور شهر اراک و حاضران در جلسه اظهار داشت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که توفیق خدمت رسانی به مردم فهیم و دوست داشتنی ایران اسلامی را به ما عنایت فرموده و امید است که از این توفیق بهترین استفاده را برای خدمت به مردم به کار گیریم.

محمد حسن آصفری با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه حسن قربانی و محمد ابراهیم عباسی به عنوان شهردار جدید شهر اراک بیان داشت: حسن قربانی و محمد ابراهیم عباسی هر دو از خدمت گزاران صادق به نظام هستند که همانند همیشه در صحنه خدمت به نظام حضور دارند که امید است این خدمات همانند همیشه ادامه داشته باشد.

عباسی شهردار اراک عضو شانزدهم شورای شهر

وی عباسی شهردار اراک را عضو شانزدهم شورا برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری یک نهاد خدمت رسان و چشم دولت در نظام است که باید تمام تلاش و توان خود را برای کسب رضایت شهروندان در ارائه خدمات بردارد.

آصفری در ادامه حمایت و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در استان را امری مهم و ضروری برشمرد و تصریح نمود: رضایت مندی شهروندان از عملکرد شهرداری از مهم ترین اهداف این مجموعه است که می بایست در این راه به صورت قانونی عمل نماید و به مهم ترین هدف خود که همان امر مهم خدمت رسانی می باشد دست پیدا کند.

شهردار به مناطق حاشیه ای شهر اراک توجه کند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از شهردار جدید شهر اراک مبنی بر توجه به مناطق حاشیه ای شهر اراک خاطر نشان ساخت: خوشبختانه در طی چند وقت اخیر اقدامات خوبی از سوی شهرداری اراک صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد و در راه خدمت رسانی و رسیدن به نقاط مختلف از سطح شهر تفاوتی نداشته باشد و شهروندان در جای جای این شهر از خدمات شهرداری به صورت یکسان بهره ببرند.

وی همچنین با اشاره به این که متاسفانه رعایت قانون در پرداخت ارزش افزوده سهم آلایندگی کارخانجات در شهر اراک رعایت نمی شود و این شهر فقط از وجود آلودگی آلاینده ها رنج می برد بیان داشت: امید است که این مهم توسط وزیر کشور، وزیر بهداشت و محیط زیست، شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک به عنوان مطالبه مردم به طور جدی پیگیری شود.

ارائه خدمات به روستاهای اطراف شهر اراک

آصفری ضمن درخواست از شهردار جدید شهر اراک مبنی بر ارائه خدمات به روستاهای اطراف شهر اراک و کارشناسی و جانمایی برای پروژه های عمرانی گفت: شهرداری به تنهایی نمی تواند با اعتبارات دولتی هزینه های خود را تامین کند و نیازمند حمایت و همکاری ادارات و کارخانجات در راستا درآمد زایی است.

شهردار پیشین شهر اراک خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران در هر برهه از زمان را اساس و اصل کار خود عنوان کرد و گفت: مسوولان و مدیران شهری باید خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی ایران را اساس کار خود قرار داده و با همت و تلاش خود در این مسیر پر پیچ و خم ثابت قدم باشند.

حسن قربانی در ادامه ضمن تبریک انتصاب محمد ابراهیم عباسی به عنوان شهردار جدید شهر اراک بیان داشت: خدمت به شهر و شهروندان از مهم ترین وظایف مجموعه شهرداری است، که امید است شهردار جدید شهر اراک با همکاری و هماهنگی پرسنل خدوم این مجموعه، در مسیر پیشرفت و آبادانی شهر اراک قدم بردارد.

خدمت به شهر و شهروندان از مهم ترین وظایف مجموعه شهرداری است

در ادامه مراسم غفاری عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر اراک نیز ضمن عرض خیرمقدم به تمامی مدعوین حاضر در جلسه از شهردار سابق شهر اراک به پاس زحمات خالصانه که در یک برهه زمانی بسیار حساس مسوولیت هدایت شهرداری را عهده دار شدند، تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی منت از مهم ترین مولفه های خدمت به نظام است که حسن قربانی در این راه با ارزش مسوولیت خود را به نحو احسن به پایان رساندند.

غفاری همچنین ضمن عرض تبریک به محمد ابراهیم عباسی شهردار جدید شهر اراک، ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است شهردار جدید شهر اراک در انجام وظایف محوله و مسوولیت خود با موفقیت عمل نماید چرا که موفقیت شهرداری، موفقیت شهر و شهروندان را به دنبال دارد.

در پایان این مراسم شهردار اراک ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) به ارائه برنامه کاری خود برای ورود به شهرداری پرداخت.

.

تلاش برای رشد متوازن مناطق سطح شهر

محمد ابراهیم عباسی تلاش برای رشد متوازن مناطق سطح شهر خصوصا مناطق حاشیه ای را با انجام سرمایه گذاری و در راستای اجرای قانون، عدم تبعیض در شهرداری، ساماندهی نیروهای انسانی، مشارکت شهروندان در حفظ و نگه داری شهر را از جمله برنامه کاری خود عنوان نمود.

این مراسم با اهدای حکم به محمد ابراهیم عباسی به عنوان شهردار اراک و قدردانی از زحمات حاج حسن قربانی شهردار سابق اراک و اعضای دوره سوم شورای اسلامی شهرهای اراک، سنجان و کرهرود به پایان رسید.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. علیرضا طاهری گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر از اطلاع رسانی زود هنگام و خوب شما انتصاب جناب آقای مهندس حامد آزاد را که از افتخارات جامعه قرآنی (حافظ و قاری) میباشند به سمت شهرداری یکی از مناطق کلانشهر اراک تبریک میگویم.
    امیدورام به حق ارباب بیکفن ابا عبدالله الحسین (ع) در امورات مربوطه موفق و موید باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.