اجرا پروژه مهاجران و امیرکبیر مرکزی براساس برنامه زمانبندی شده

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم در اراک، محمد حسین مقیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه شهرهای جدید مهاجران و امیرکبیر اظهار کرد: این بازدید به دلیل هماهنگی بیشتر میان  راه و شهرسازی، شرکت آب و فاضلاب،توزیع  برق وشرکت گاز بوده است که اگر این تعامل ایجاد نشود نیاز مسکن های ساخته شده رفع و متقاضیان نمی توانند به خانه هایی وارد شوند که امکانات آب، برق و گاز ندارند.

وی افزود: تلاش کنیم شهر جدید با چالش روبه‌رو نشود و اگر شروع کار با چالش باشد تا آخر پروژه با مشکل مواجه خواهیم بود ومسئولان درباره آب و برق خانه های شهر امیرکبیر تصمیم جدی بگیرند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب موظف به رساندن آب به این شهراست و دولت باید بودجه اعتباری ویژه ای  برای این کار تخصیص دهد.

مقیمی با اشاره به نقش وزارت نیرو گفت: این وزارتخانه موظف به تامین آب مورد نیاز این منطقه است از آنجا که امیرکبیر یک شهر ۱۰۰هزار نفری است و اگر جمعیت مازاد اراک در شهرهای جدید ساکن نشوند سکونت گاه های غیر رسمی به وجود می آید.

وی افزود: شهر جدید باید با امکانات به روز ساخته شود و اگر کارها به درستی انجام شود و خانه ها به موقع تحویل افراد شوند شهر های جدید موقعیت اصلی خود را پیدا می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.