برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه دفاع مقدس در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا رضایی صبح شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در اراک گفت: رژه گردانهای عاشورا و بیت المقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، گردهمایی ائمه جماعات و فرماندهان پایگاهها و هیئت امنای مساجد، کوهپیمایی بسیجیان، راهپیمایی عفاف و حجاب، سخنرانی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مدارس و همایش کارگری و پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور رییس سازمان و فرمانده هوا فضای سپاه از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در اراک است.

وی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس و سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان را از دیگر برنامه های سپاه اراک این هفته است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف پاسداشت رشادت‌ها، ایثارگری‌های رزمندگان و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

وی گفت: گرامیداشت دفاع مقدس پاسداشت گوشه‌ای از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت طلبی عزیزانی است که به خاطر دین، میهن و مردم این مرز و بوم از همه چیز خود گذشتند و در راه اعتلای ایران اسلامی ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند.

سرهنگ رضایی افزود: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان‌فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد و باید به نحو شایسته انجام شود.

گفتنی است۳۱ شهریور تا ششم مهرماه بعنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.