تولید بسته هنری نهم با موضوع محرم و شهادت امام حسین(ع)

به گزارش مرکزی دیلی، رضا میرزایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تهیه، آماده‌سازی و ارسال بسته‌هایی با عنوان هنر و مضامین مناسبتی در حوزه هنری استان مرکزی آغاز شده است که از طریق پست الکترونیک برای مخاطبان ارسال می‌گردد.

وی افزود: نهمین بسته هنری که با همکاری واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان مرکزی آمده شده است، مشتمل بر ۳۷ قطعه عکس با موضوع  عاشورائیان است که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم تهیه شده است.

سرپرست حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به محتوای این بسته گفت: نهمین بسته هنر که تشکیل شده از ۳۷ قطعه عکس با موضوع عاشورا است، توسط هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی تهیه و به صورت نمایشگاه مجازیدر سایت این حوزه نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به جایگاه هنر در انتقال مفاهیم ارزشی و اسلامی گفت: هنر یکی از ساده ترین روش های انتقال مفاهیم ارزشی و اسلامی است که به سبب عجین بودنش با ارزش های دینی و اعتقادی، در زمره والاترین موضوعات تبیین و انتقال مفاهیم قرار دارد.

وی اضافه کرد: در این مجموعه، آثاری از هنرمندان عکاس استان احمد فرهمندیان، فاخته جلایرنژاد، حمیدرضا مجیدی، جابر غلامی، مهدی عظیم زاده، محمد وروانی فراهانی، محسن روغنی، رامین ربیعی، روح الله صالحی، سعیدرضا مقصودی، سیدمهرداد شریفی، سینا دلشادی، علی صاحب الزمانی، امیر قادری و اشکان نعمتیان به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی ارائه شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.