احمد بهاری رئیس هیئت اتومبیلرانی استان مرکزی شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز و در نشستی با حضور دبیر فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی و جمعی از اعضای هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان احمد بهاری با اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیئت را بر عهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع انتخابی این هیئت گفت: رشته موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از ورزش‌های شاد و مورد علاقه جوانان است که توسعه و گسترش این رشته از ضروریات است.

سعید ملکی افزود: پرداختن به این رشته ورزشی موجب می‌شود جوانان بتوانند به راحتی انرژی‌ خود را تخلیه کرده و از اینکه اوقات فراغت خود را به بیهودگی سپری سازند، جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: شناسایی استعدادها و پرورش قهرمانان در این رشته مفرح از مسائل بسیار مهمی است که می‌طلبد مسئولان این هیئت در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و به توسعه این رشته فکر کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت اتومبیلرانی استان در سال‌های اخیر فعالیت‌های بسیار مثبتی داشته که امیدواریم در چهار سال آینده شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته باشیم.

به گفته وی هم اکنون ۱۵۰ ورزشکار سازمان یافته در این هیئت در حال فعالیت هستند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.