برگزاری مسابقات اذان ویژه نوجوانان در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: این مسابقات ویژه نوجوانان تا ۱۶ سال به همت مسجد حضرت ابوالفضل کوی امام علی (ع) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات ۲۶ دی‌ماه به مدت یک روز برگزار می‌شود و در پایان به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند شماره ملی خود را به شماره ۱۰۰۰۸۶۱۲۷۷۰۰۱۶ پیامک کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ذوالفقاری تصریح کرد: نماز و قرآن کتاب هدایت بشریت است و جوانان ما باید با تمسک جستن به قرآن، خود را از گزند بسیاری از آفت‌های جامعه امروزی دور نگه دارند.

وی با تاکید بر اینکه حضور جوانان در مسجد فرصت مناسبی برای بهره‌گیری معنوی از این جایگاه مقدس و آشنایی با معارف اسلامی است، ادامه داد: انسان برای اینکه از خاک به افلاک برسد احتیاج به نیایش با معبود خود دارد و این امر با نماز تکمیل شده و به مرحله ظهور می‌رسد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ترویج نماز و مسائل دینی یکی از مهم‌ترین وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوده که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.