برگزاری دوره آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، رضا علی‌نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری این دوره‌ها در سطح شهرستان و نتایج حاصل از آن اظهار داشت: برگزاری این دوره می‌تواند در مسیر بسترسازی، ساختاری پویا و فعال در زمینه آموزش اخلاق حرفه‌ای رانندگان سرویس‌های مدارس شهرستان باشد.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس با قشر کودک و نوجوان در ارتباط هستند که از این رو می‌طلبد که اخلاقیات و نوع برخورد آن‌ها بر پایه اصول حرفه‌ای استوار باشد.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: در این دوره آموزشی رانندگان با مباحثی از جمله آشنایی با قوانین و مقررات، ملاحظات ایمنی، تکریم و احترام به مسافران، اخلاق حرفه‌ای، مدیریت استرس و ایمنی و دیگر مسائل آشنا شده و از آموزش‌های کارشناسان در این بخش‌ها استفاده کردند.

علینقی‌پور با اشاره به ثمرات حاصل از برگزاری این دوره‌ها گفت: آمارها نشان می‌دهد که عدم آشنایی رانندگان به مسائل موردنظر در بیش‌تر موارد می‌تواند خسارات بسیاری را به همراه داشته باشد که شرکت رانندگان در این دوره‌ها سبب می‌شود این خسارات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت هدف نهایی برگزاری این دوره‌های آموزشی است و انتظار می‌رود که رانندگان با تمایل هرچه بیشتری از آن استقبال کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: حضور به موقع دانش‌آموزان در مدرسه یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها به ویژه پدران و مادران شاغل است که سرویس مدارس این معضل را برطرف می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.