روابط عمومی سپاه روح الله: ۱۳ آبان پشتوانه قدرت مردمی ایران برای مذاکرات است

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ اسماعیل غلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج در اراک، با اشاره به نقش دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ اظهار کرد: خط قرمز ملت ایران اسلام ناب، ارزش های انقلاب اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری است درصورتی که خط قرمز آمریکا حفظ منافع و امنیت اسرائیل و خوی استکباری آن است.
وی افزود: آنچه تا امروز آمریکایی ها انجام داده سبب شده بدانیم آمریکایی ها صداقت نداشته و غیرقابل اعتماد هستند.
غلامی تصریح کرد: ۱۳ آبان که به سبب تبعید امام خمینی(ره) درسال ۴۲ وکشتار دانش آموزان و دانشجویان درسال ۵۷ وتصویب لایحه کاپیتولاسیون که درآن مسئله دین حذف و قوانین و اصول دینی واسلامی نادیده گرفته شده، سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی است را باید روز جهانی مرگ بر آمریکا دانست.
مسئول روابط عمومی سپاه روح الله به توطئه های آمریکا علیه ملت ایران اشاره و تصریح کرد: هیچ ایرانی مسلمان وطن دوستی خاطره خوشی از آمریکا و سردمداران آن ندارد زیرا ماهیت استکباری آمریکا برای ملت بزرگ ایران مشهود است .
غلامی تصریح کرد: از جمله رفتار استکباری آمریکا کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ که آمریکا برای حفظ شاه که به عنوان ژاندارم منطقه و دستاویزی برای انجام جنایت علیه ملت ایران گمارده بود که برای انجام این کودتای سیاه وارد عمل شد.
غلامی افزود: در بهمن سال ۵۷ که انقلاب ایران درآستانه پیروزی قرار داشت، دولت آمریکا با انجام توطئه و کارشکنی علیه ملت ایران با دخالت مستقیم رئیس جمهور وقت آمریکا برای حفظ دولت بختیار اقدامات گسترده خود را آغاز کرد که اتحاد و تبعیت مردم از ولایت سبب شکسته آنها شد.
مسئول روابط عمومی سپاه روح الله با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی ها گفت: دولت آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با بستر سازی هایی از جمله تقویت نظامی عراق و صدام و برپایی قائله مناطق بلوچ و ترکمن و در مرحله بعد جنگ تحمیلی ۸ ساله را علیه ملت ایران به راه انداختند.
غلامی تصریح کرد: دولت آمریکا در طول هشت سال دفاع مقدس با استفاده از منافقین در عراق به عنوان ابزار خود و ستون پنجم دشمن به شناسایی مناطق پر جمعیت ایران پرداخته و تمام توان خود را در اختیار رژیم غاصب بعثی برای مبارزه با انقلاب اسلامی قرار داده بود.
وی افزود: از دیگر اقدامات خونین دولت آمریکا علیه ایران می توان به حمله به ایر باس ایران و انهدام آن بر فراز آبهای خلیج فارس که شامل ۲۹۰ مسافر بود، در ۱۲ تیر ماه سال ۶۷ اشاره کرد که در نهایت از سوی دولت آمریکا به فرمانده جنایت کار آمریکایی مدال افتخار داده شد.
غلامی تصریح کرد: اسلام ناب محمدی(ص) همان اسلامی است که امام حسین(ع) به سبب آن در برابر کفر و ظلم ایستاد و واهمه دشمنان ایران هم از اشاعه ارزش های اسلامی در بین مردم وبه ویژه جوانان است.
وی افزود: امریکا، غرب، استکبار و صهیونیزم جهانی می دانند اسلام ناب محمدی با منافع مادی و دنیوی آنها منافات دارد.
مسئول روابط عمومی سپاه روح الله با اشاره به نقش دانش آموزان در انقلاب اسلامی افزود: دانش آموزانی که هنگام تبعید امام درسال ۴۲ کودکانی بیش نبودند ۱۵ سال بعد به غیورمردانی تبدیل شدندکه علیه ظلم وبیداد رژیم پهلوی دست به قیام زدند.
غلامی تصریح کرد: امروز با گذشت سی سال از دوران انقلاب اسلامی جوانان و دانش آموزان به عنوان مدافعان و سرمایه های انقلاب اسلامی در خطوط اول و مقدم جنگ نرم دشمن و جهاد علمی برای دفاع از اسلام و ایران قرار دارند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.