اجرای طرح “صدور کارت شناسایی رانندگان تاکسی” در اراک

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی ، رضا علینقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اراک، بااشاره به‌اهداف اجرای این طرح در اراک اظهار داشت: تامین امنیت شهروندان و مسافران یکی از اهداف مورد نظر در سازمان تاکسیرانی است که اجرای طرح صدورکارت شناسایی می‌تواند گامی موثر در راستای تامین این امنیت باشد.

وی افزود:  اجرای این طرح  می‌تواند سبب افزایش میزان سطح اعتماد عمومی و احتمال سوء استفاده برخی از افراد کاهش دهد و مسافران نیز با اطمینان هرچه بیشتری در مسیرها تردد کنند.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اراک تصریح کرد: برخی از مالکان تاکسی خودرو را در اختیار افراد فاقد صلاحیت و بدون کارنامه تاکسیرانی گذاشته که خود این موضوع سبب ایجاد مشکل برای مسافران می‌شود.

علینقی‌پور بااشاره به‌تعداد تاکسی‌های دارای کارت شناسایی گفت: درحال حاضر تعداد ۵۰۰دستگاه از تاکسی‌ها در سطح شهر تحویل و بر روی شیشه مقابل خودرو روی داشبورد تاکسی‎ها به‌نحوی که مسافران آن را مشاهده کنند نصب گردیده است.

وی ادامه داد: شهرداری اراک از جمله شهرداری‌های پیش رو در اجرای این طرح بوده که انتظار می‌رود صدور کارت شناسایی برای تاکسی‌ها بتواند سبب رسیدگی هرچه سریعتر به‌شکایات، انتقادات و پیشنهادات ارائه شده از سوی مسافران شود.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: استفاده از کارت شناسایی برای راننده تاکسی علاوه بر زمان خدمت در شرایط مرخصی نیز الزامی است چراکه تردد بدون کارت شناسایی راننده خودرو ممنوع است.

علینقی‌پور بااشاره به‌عدم استفاده رانندگان از کارت شناسایی بیان کرد: در شرایطی که رانندگان از کارت شناسایی مربوطه استفاده نکنند مدارک آنان توسط نیروهای بازرسی سازمان اخذ و به‌منظوراعمال قانون به‌کمیته انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می‌شوند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.