آغاز ثبت‌نام طرح ملی تلاوت در استان مرکزی

مدیر مؤسسه مجری طرح ملی تلاوت در استان مرکزی از آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره این طرح در استان خبر داد.
به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ثبت‌نام در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم، از شنبه، ۲۷ شهریورماه در استان مرکزی همزمان در سراسر کشور از طریق پایگاه الکترونیکی طرح تلاوت به نشانی www.melitelavat شروع شده است در استان مرکزی نیز مجری این طرح مهد قرآن رهروان ولایت اراک است.
مجتبی سعیدی، مدیر مهد قرآن رهروان ولایت اراک با اعلام این خبر گفت: طرح ملی تلاوت به مدت سه سال است که در استان مرکزی در حال اجراست، مهد قرآن رهروان ولایت اراک نیز به عنوان مؤسسه مجری این طرح در استان از ابتدای شروع طرح تاکنون در این زمینه فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه این طرح ویژه نوجوانان ۸ تا ۱۴ سال هر ساله برگزار می‌شود گفت: این طرح با هدف کشف، پرورش و نوجوانانی که در زمینه تلاوت استعداد خاص دارند برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
مدیر مؤسسه مجری طرح ملی تلاوت در استان مرکزی ادامه داد: در طرح تلاوت، نوجوانان داوطلب پس از ثبت‌نام، در آزمون ورودی شرکت کرده و پس از قبولی در مصاحبه و آزمون، در کلاس‌های تخصصی این طرح شرکت و سپس در قالب مسابقه با بقیه شرکت‌کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در چهارمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم تا پایان مهر ماه ادامه دارد گفت: آزمون ورودی از نوجوانان داوطلب برای شرکت در طرح در آبان‌ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.
سعیدی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۵ نوجوان از شهر اراک در این طرح شرکت کرده‌اند که بعد از آزمون ورودی، این افراد در کلاس‌های تخصصی با حضور اساتید و قاریان برجسته استان همچون ابوذر کرمی، محمد رضا اکبری، مصطفی و مجتبی سعیدی شرکت خواهند کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.