اظهارات استاندار مرکزی در نشست با مجمع اصلاح طلبان استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، «محمدحسین مقیمی» شامگاه چهارشنبه در نشستی با مجمع اصلاح طلبان استان مرکزی افزود: دولت اعتدال به دنبال استفاده از تمامی توان و ظرفیت ها برای دستیابی به اهداف توسعه ای است و هر گروه و فردی که خود را باشعارهای دولت همسو کند در دایره پذیرش است.

وی اظهار کرد: هدف دولت جبران مشکلات معیشتی و اصلاح ساختار بیمار اقتصادی در کوتاه مدت با منابع مالی محدود و استفاده از نیروهای مجرب و کارآزموده است و هرکس برای تحقق این اهداف لبیک بگوید از او استقبال می شود.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: ملاک کار دولت اعتدال تحقق هدفهای اسناد برنامه ای نظیر برنامه پنجم توسعه و سند چشم انداز ۲۰ ساله نظام است و این مهم باید به عنوان روش کارآمد و گفتمان اجرایی در جامعه نهادینه شود و رفتارهای سلیقه ای به حاشیه رود.

وی توضیح داد: یکی از سیاستهای دولت تربیت مدیران زبده از بین جوانان متخصص با سابقه کار مفید است تا سرمایه و ذخیره نیروی انسانی تصمیم ساز برای کشور تقویت شود.

استاندار استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی با پتانسیل بالای اقتصادی و مزیت های شغلی و سرمایه گذاری باید به گونه ای اداره شود که در همه بخش ها حرفی برای گفتن داشته باشد و الگو برای سایر مناطق کشور باشد.

وی اضافه کرد: تخصص، کارآمدی و رفتارهای معتدل و همسو با دولت ملاک تعیین بدنه مدیریتی دستگاه های اجرایی این استان است.

در این نشست نمایندگان اصلاح طلبان از شهرستانها و حوزه های کاری مختلف، دیدگاه ها و نظرات خود را ارائه کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.