استاندار در جمع اصلاح طلبان: اعتدال در حصار گرایش های خاص سیاسی تعریف نشده است

عصر روز گذشته استاندار استان مرکزی در سالن جلسات استانداری مرکزی میزبان مجمع اصلاح طلبان استان مرکزی بود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازایلنا در این نشست ابتدا اسداله امینی رئیس مجمع اصلاح طلبان استان مرکزی در سخنانی پیروزی دکتر روحانی را نتیجه تلاش جمعی اصلاح طلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه برخی در صدد این هستند که پیروزی آقای روحانی را مصادره به مطلوب کنند باید بگویم در ستاد دکتر روحانی در استان تمامی احزاب و گروههای اصلاح طلب حضور فعال داشتند و هیچ یک از گروههای سیاسی اصولگرا در این ستاد حضور نداشتند.

وی همچنین مقیمی استاندار مرکزی را یک چهره ناب اصلاح طلبی خواند و گفت: مهندس مقیمی استانداری با رزومه کاری وزارت هستند و بسیار لطف داشته‌اند که مسئولیت استانداری مرکزی را پذیرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اصلاح طلبان استان در هشت سال گذشته گفت: اصلاح طلبان معتقد به خرد جمعی هستند و در این هشت سال گذشته و به ویژه ۴ سال اخیر هزینه‌های زیادی برای بهبود اوضاع کشور داده‌اند، ولی هرگز حتی یک بار هم کار افراطی انجام نداده‌اند و هرگز برای شهر و استان مشکل امنیتی ایجاد نکرده‌اند.

امینی سپس با اشاره به نقش همراهی مدیران در پیشبرد اهداف دولت در استان گفت: قطعا اگر مدیران ستادی استانداری و فرمانداران همراه با مجمع اصلاح طلبان نباشند برای مدیریت استان مشکل ایجاد خواهد شد.

در ادامه نشست برخی از اصلاح طلبان استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و سپس مقیمی استاندار مرکزی در سخنانی ضمن تشکر از حمایتهای صورت گرفته از وی گفت: ما باید از گذشته درس بگیریم و کارهایی که باعث پیشرفت ما شده است را دنبال کنیم و کارهایی که ما را از پیشرفت وا داشته است کنار بگذاریم و یا اصلاح کنیم.

استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت: رئیس جمهوری از من خواسته است تا با همه توان اعتدال را در استان حاکم کنیم و از همه توان نیروهای سیاسی استفاده شود.

وی هنر مدیریت را بالابردن بهره وری نیروهای موجود برشمرد و گفت: اگر نتوانیم از افراد شایسته استفاده کنیم مجددا محکوم به پذیرفتن گفتمان مردم فریب هستیم و در همین راستا باید تلاش کنیم از مدیران مجرب و با سوابق اجرایی خوب استفاده کنیم که قواعد دولت را پذیرفته باشند.

وی یادآور شد: از مدیران با تفکر حاکم ۸ سال گذشته در نیروهای مدیریتی استان استفاده نخواهد شد همانطور که در مدیران ارشد دولت نیز از مدیران با این تفکر استفاده نشده است، ولی راه برای سایر گرایش‌های فکری باز است.

مهندس مقیمی خاطر نشان ساخت: از نیروهای بازنشسته استفاده نخواهیم کرد و نیروهای جوان را در همه بخش‌ها فعال خواهیم کرد.

استاندار مرکزی در خصوص تعامل با گروههای سیاسی و تشکلهای مردم نهاد گفت: همه حرف‌هایی که در چهارچوب دولت روحانی باشد را می‌پذیریم و عملی می‌کنیم و تشکل‌های مردمی باید در همه عرصه‌ها همراه و یاور دولت باشند.

وی افزود: مردم از ما توقع کار و شغل و عدم تبعیض و برخورد کرامت آمیز دارند و ما باید با خزانه خالی استان را اداره کنیم و جوابگوی خواسته‌های به حق مردم باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.