سلیمی: فتنه ۸۸ توطئه‌ای ریشه‌دار علیه ملت ایران بود

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا سلیمی نماینده محلات و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اشاره به اینکه اتفاقات سال ۸۸ توطئه‌ای هماهنگ و ریشه‌دار بود، گفت: برخی تصور می‌کردند که این اتفاقات به دلیل سوء‌تفاهم بین افراد شکل گرفته است در صورتی که تمام توطئه‌های آن سال حاصل دست دشمنان و برخی عناصر داخلی بود که با قصد براندازی وارد میدان شدند.

وی حضور ۱۷ سفارتخانه در صف آشوب‌های خیابانی سال ۸۸، همچنین حضور کارمند سفارت انگلستان با دستبند سبز، حضور منافقان، سلطنت‌طلبان، پژاک و … را دلیل هماهنگی و ریشه‌دار بودن این توطئه دانست و افزود: به هم پیوستن این گروه‌ها، به آتش کشیدن مسجد، بی‌حرمتی به عاشورای حسینی و امام راحل همه این اتفاقات نشان از توطئه عمیق نسبت به ایران و نظام دارد.

سلیمی تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در روز نهم دیماه نشان از بصیرت آنهاست که با قدرت هر چه تمام‌تر توانست فتنه را ریشه‌کن کند.

وی با بیان اینکه فتنه هزینه‌های سنگینی را برای نظام بر جای گذاشت، اظهارکرد: این فتنه بود که منجر به تحریم‌های متناوب شد. قبل از وقوع اتفاقات سال ۸۸ پالس‌های فراوانی را داشتیم که کشور حاضر به کوتاه آمدن نبود اما فتنه دشمنان ما را جری‌تر کرد و این فرصت را به آنها داد که علیه کشور عمل کنند اما این تصور و توهم با حضور مقتدرانه مردم نقش برآب شد.

نماینده مردم محلات اضافه کرد: مردم نشان دادند که بزرگترین قدرت، توده مردمی است و پای نظام ایستاده‌اند. این حضور نشانگر آن بود که مردم استوارانه حافظ پرچمی که از امام به دست ما رسیده است هستند و برای اهتزار آن پای کارند.

وی با تأکید براینکه نهم دی ماه بصیرت و ولایتمداری مردم بر همه غبارهای تیره ساخته دشمن غالب شد، اظهار داشت: مردم در این روز غبار شبهه، شلوغ‌بازی، بی حرمتی و فتنه‌گری را با بصیرت و هوشیاری کنار زدند و دوباره آفتاب نظام اسلامی به مانند گذشته تابیدن گرفت.

سلیمی عنوان کرد: این روز که روز بصیرت ملی نام گرفته است، منشاء تحول بزرگی در جهان شد و به ابرقدرت‌ها، سلطه‌گران و سازمان‌های جاسوسی که تصور می‌کردند از فتنه می‌توانند برای خود لباسی بدوزند نشان داد که عمق نظام بیشتر از آنچه که تصور می‌کنند است و ثمره آن بیش از پیش خواهد بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.