خدایا از تو ممنونیم که …

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، در شهر اراک نیز مردم در این راهپیمایی حضور چشم‌گیری داشتند؛ حضوری مؤثر از چند نسل و چند قشر.

حضوری مؤثر که با احترام به اصل دین و اطاعت از رهبری از آغازین ساعات صبح صورت گرفت.

خیابان‌های منتهی به مصلی مملو از هر قشری اعم از پیر وجوان، زن و مرد، کوچک وبزرگ، مرفه و دردمند و از چند نسل بود که در راهپیمایی امسال شرکت کرده بودند.

مردم با رصد کردن شرایط فعلی و علیرغم تحمل  فشارها و هجمه‌های گوناگون دشمنان از توهین و تحقیر گرفته تا تهدید نظامی و مطرح کردن گزینه روی میز به واقع گزینه خود را انتخاب کردند.

در این میان کودکان و نوجوانانی را شاهد بودیم که با در دست داشتن پرچم‌های ایران یا رنگ‌ آمیزی صورت‌های خود سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گرفتند.

گویی آنها هم با وجود اینکه که انقلاب را درک نکرده‌اند ولی بصیرت پیدا کرده و قصد دارند مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های آمریکا و سردمدارانش نثار کنند.

مشت محکمی به آمریکا می‌زنیم!

احمد حاجیان نوجوان ۱۱ساله اراکی با مترسکی که ساخته بود و روی آن شعار”مرگ برآمریکا” را حک کرده بود، به همراه خانواده‌اش در این راهپیمایی شرکت کرده بود.

وی به خبرنگار ایسنا گفت: مشت محکمی به صورت آمریکا می‌زنیم تا دیگر به ایران توهین نکند.

احمد با شور وشوقی که در رفتار و گفتارش موج می‌زد افزود: درس می‌خوانم تا زمانی که بزرگ شدم برای ایران مفید باشم.

نظیر احمدها در راهپیمایی امروز زیاد بود که با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خود به دنیای استکبار اعلام کردند که ما نسل آینده انقلابیم و  همچون نسل انقلابی قدیم و نسل کنونی شرایط کشور را درک کرده و پای آرمان‌های خود می‌ایستیم.

 مردی به کمک خانواده کیک بزرگی درست کرده بود و آنرا به مصلی می‌برد تا در میان مردم تقسیم کرده و امروز را با همشهریانش جشن بگیرد.

شاعران اراکی از ساعات اولیه صبح در گوشه‌ای از میدان شهدا گرد آمده بودند و اشعار انقلابی را برای یکدیگر و برای مردمی که با علاقه اطرافشان جمع می‌شدند می‌خواندند.

گروهی از نوجوانان مترسک‌های بزرگی از سران استکبار ساخته و با نخ‌هایی که به آنها وصل کرده بودند آنها را در میان تظاهرکنندگان به حرکت درمی‌آوردند و با حرکات موزونی که به آنها می‌دادند موجب خنده و تفریح تظاهرکنندگانی شدند که با حضور خود بر آن بودند که نه تنها مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند بلکه پایمردی خود را بر آرمان‌هایشان به اثبات برسانند.

اگر سران آمریکا می‌دانستند که این رفتارها و گفتارهایشان نه تنها مردم ایران را سست نمی‌کند بلکه آنها را مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد می‌فهمیدند که این ملت با ملت‌های استثمارزده‌ای که از یک سرفه آنها به وحشت می‌افتند متفاوتند و نباید با غرور و همیت این ملت بازی کرد.

به یاد این جمله معروف می‌افتم که می‌گوید خدایا از تو ممنونیم که دشمنان‌مان را گروهی احمق قرار دادی.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.