ابقاء رئیس هیئت هاکی استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری پانا، دبیر فدراسیون هاکی کشور در این آیین با اشاره به اینکه کسب مقام سوم تیم هاکی استان مرکزی در مسابقات امیدهای کشور، نشانه ی اقتدار ورزشکاران استان مرکزی است، افزود: استان مرکزی یکی از تیم های فعال در رشته ی هاکی می باشد و امید است این موفقیت ها روز به روز با افزایش روبرو باشد.

نادر فروتن نیا بیان داشت: برگزاری مسابقات هاکی مدارس یکی از اولویت های کاری این هیئت در سالجاری است که میسر شدن این امر نیاز به همکاری آموزش و پرورش دارد.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در سراسر کشور ۳۵ هیئت هاکی وجود دارد که از این تعداد حدود ۲۰ هیئت فعال هستند و استان مرکزی نیز یکی از هیئت های فعال به شمار می رود.

فروتن نیا اضافه کرد: کسب مقام و قهرمانی برای این هیئت حائز اهمیت نیست، تنها حضور فعالانه ورزشکاران در مسابقات به صورت جوانمردانه، ملاک اصلی این هیئت می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه این اداره کل به دنبال پیشرفت رشته هاکی در استان مرکزی است، ابراز داشت: برقراری تعامل بیشتر با آموزش و پرورش و برگزاری کلاس مربیگری هاکی ویژه مربیان ورزش آموزش و پرورش از برنامه های پیشرو این اداره کل می باشد.

رئیس هیئت هاکی استان مرکزی هم ضمن ارائه عملکرد ۴ ساله این هیئت افزود: خوشبختانه تیم هاکی بانوان استان مرکزی روز گذشته با پیروزی خود مقابل رقبای خود توانست، به جمع ۴ تیم نهایی سوپر لیگ هاکی کشور راه پیدا کند که این امر موجب خرسندی جامعه ورزشی استان مرکزی می باشد.

مجتبی خراجی افزود: این استان در هفته گذشته نیز میزبان مسابقات هاکی امید کشور بود که استان مرکزی عنوان سوم تیمی این رقابت ها را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه جذب اسپانسر یکی از مهمترین دغدغه های هیئت هاکی استان مرکزی می باشد تصریح کرد: برگزاری لیگ استانی و توسعه ورزش هاکی در تمامی شهرستان های استان مرکزی از برنامه های کاری این هئیت در سالجاری می باشد.

گفتنی است مجتبی خراجی در ۴ سال گذشته نیز به عنوان رئیس هیئت هاکی استان مرکزی فعالیت داشته است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.