تمدید مهلت تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ۹۲

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس درخواست برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پس از اعلام نتایج نهایی، اطلاعیه سازمان سنجش برای پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های قبلی در روز دوشنبه ۲۹ مهرماه منتشر شد. براین اساس داوطلبانی که اسامی آنها در لیست پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون قرار نگرفته است، می‌توانستند تا پایان روز گذشته نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل اقدام کنند.

بر اساس آمار گزارش شده تا ساعت هشت صبح روز شنبه چهارم آبان ماه تعداد ۱۲ هزار و ۲۹۶ داوطلب نسبت به انتخاب رشته محل‌ها بر اساس اطلاعیه تکمیل ظرفیت اقدام کرده‌اند.

این گزارش حاکی است انتشار اصلاحیه اطلاعیه قبلی سازمان از ساعت ۱۶ دیروز چهارم آبان ماه انجام شد و داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ششم آبان ماه می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود با توجه به اصلاحیه جدید اقدام کنند.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان واجد شرایطی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ششم آبان ماه تمدید شد و داوطلبان می‌توانند تا زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب حداکثر پنج کد رشته محل از میان کد رشته محل‌های رشته امتحانی خود اقدام و آنها را در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  ثبت کنند

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.