واژگونی اتوبوس در محور بروجرد – اراک

به گزارش مرکزی دیلی، رئیس بیمارستان ولی عصر اراک در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ۳۳ مجروح پس از واژگونی به  این بیمارستان منتقل شدند که تا ظهر امروز ۱۶ نفر آنان ترخیص شدند.

دکتر علیرضا امانی ادامه داد: حال چهار نفر نیز که دو نفر انان خانم هستند وخیم است و مابقی (۱۳ نفر) نیز تا فردا از بیمارستان مرخص می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در خصوص امدادرسانی به این حادثه گفت: بلافاصله پس از حادثه پنج دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و ۱۳ نفر عوامل امدادی این جمعیت از شهرستان های اراک و شازند به محل اعزام شدند.

مرتضی سلیمی افزود: دو نفر از مصدومین این سانحه توسط هلال احمر و ۲۹ مصدوم دیگر توسط مرکز آورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی نیز به خبرنگار مهر گفت: در این تصادف بیمارستان امیرالمومنین نیز تجهیز شد ولی امکانات بیمارستان ولی عصر جوابگوی نیاز مجروحان بود و تمام آنها به این بیمارستان منتقل شدند.

دکتر قنبر فراهانی افزود: در پی تماس مردمی، اورژانس ۱۱۵ مستقر در حوزه جاده ها پس از ۹ دقیقه در محل حادثه حاضر شد و پس از آن نیز تا ۲۰ دقیقه سایر نیروهای کمکی و امدادی در محل حاضر شدند.

وی گفت: جراحات عمده مصدومین این حادثه شکستگی و ضرب خوردگی شدید از نواحی سر، دست و پا و بدن است و عده ای نیز با مشکلات اندام های داخلی مواجه بودند که بلافاصله امکانات اتاق عمل و خدمات بستری مناسب برای آنها فراهم شد.

واژگونی اتوبوس در محور بروجرد – اراک در منطقه پل دو آب واقع در ۴۰ کیلومتری اراک رخ داد که طی این واژگونی دو نفر در دم جان باختند و ۳۳ نفر نیز مجروح  شدند.

این اتوبوس حادثه دیده که از خرم آباد به مقصد تهران در حرکت بود به دلیل بارندگی و لغزندگی جاده دچار حادثه شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.