افتتاح پایگاه اینترنتی «نسیم قرآن» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، علی شیخی، مدیر سایت فرهنگی ـ قرآنی نسیم قرآن در استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی با اعلام این خبر، گفت: دشمنان اسلام و قرآن با تأسیس شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای درصددند ذهن حقیقت‌جوی جوانان و نوجوانان را تخریب و منحرف سازند؛ لذا واجب است برای مقابله با این هجمه و شبیخون فرهنگی به روش خودشان عمل کرده و با احداث و افتتاح سایت‌های فرهنگی به ویژه قرآنی از بروز و نشر این هجمه‌ها جلوگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه احداث و افتتاح سایت فرهنگی ـ قرآنی در استان و ارائه برنامه‌های منحصربفرد می‌تواند در جذب جوانان و نوجوانان بسیار مفیدفایده باشد، ابراز کرد: اطلاع‌رسانی از تازه‌ترین اخبار روز قرآنی دنیا و آشنایی هرچه بیشتر جوانان و خانواده‌های آنان با مباحث مختلف قرآنی و دینی می‌تواند در تربیت دینی کودکان تأثیرگذار باشد.

شیخی در ادامه از راه‌اندازی و افتتاح سایت فرهنگی ـ قرآنی تحت عنوان نسیم قرآن خبر داد و افزود: استفاده از فناوری روز دنیا و برنامه‌های ابتکاری در جذب آموزش قرآنی یکی از مهم‌ترین اهداف افتتاح این سایت به شمار می‌رود.

وی همچنین اظهار کرد: این سایت چهارشنبه، اول آبان‌ماه جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان در کانون فرهنگی ـ هنری شهید مقیمی مسجد سیدهای اراک افتتاح می‌شود.

شیخی اضافه کرد: این سایت جزء سایت‌های قرآنی منحصربفرد در کشور است که تمامی علاقه‌مندان به مباحث قرآنی می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و از مباحث فرهنگی و قرآنی آن بهره‌مند شوند.

مدیر پایگاه اینترنتی فرهنگی ـ قرآنی نسیم قرآن در استان در ادامه تصریح کرد: این سایت شامل بخش‌هایی مانند آموزش قرائت، حفظ، ابتهال، اذان، تجوید و دیگر مباحث فرهنگی، قرآنی و دینی است که می‌تواند جوانان را در مسیر حرکت الهی مساعدت کرده و آنان را از خطا و لغزش حفظ کند.

شیخی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند جهت بهره‌مندی از مطالب این سایت به نشانی اینترنتی www.nasimquran.ir مراجعه کنند، اظهار کرد: این سایت در زمان اعلام شده قابل بهره‌برداری است.

این مقام مسئول در پایان، از برگزای محفل انس با قرآن همزمان با افتتاح این سایت فرهنگی ـ قرآنی با حضور احمدی و مجید جیریایی از قاریان بین‌المللی قرآن خبر داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.