آمادگی کامل نیروی انتظامی استان مرکزی در چهارشنبه پایانی سال

به گزارش مرکزی دیلی ، سرهنگ عزیزالله ملکی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: پلیس مخالف با شادی مردم نیست و همواره در کنار آنها بوده است و به منظور ثبات امنیت و آرامش عمومی، افرادی را که بخواهند از خطر قرمزها عبور کنند با برخوردی قاطع جوابگو خواهد بود.

وی بیان کرد: ایجاد راهبندان، مزاحمت برای نوامیس، ایجاد کاروان های مخل نظم و امنیت، برنامه های مختلط و مغایر با شئونات اسلامی خط قرمزهایی است که نیروی انتظامی برخورد با آن را در چهارشنبه آخر سال مورد توجه قرار داده است.
ملکی تصریح کرد: توقیف وسایل نقلیه و بازداشت افراد تا پایان تعطیلات نوروز مصداقی از برخورد جدی نیروی انتظامی استان خواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در ادامه به تبیین اقدامات و طرح‌های نیروی انتظامی استان در کاهش آسیب‌های چهارشنبه آ‌خر سال پرداخت و افزود: نیروی انتظامی استان در تلاش است که با اجرای تدابیر و راه‌کارهای خاص، فرصت را برای افراد سودجو به ویژه در ایام آخر سال به حداقل برساند و از سوی دیگر با ارائه آموزش‌های عمومی به آحاد مختلف جامعه، سطح آگاهی آن‌ها را نسبت به آسیب‌های فرا رویشان ارتقاء بخشد.
وی خاطرنشان کرد: مشارکت عمومی مردم، پیش‌شرط ضروری موفقیت تدابیر پیشگیرانه انتظامی است و لازم است که کلیه خانواده‌ها تدابیر خود کنترلی لازم را برای کاهش خطرات و آسیب‌ها به ویژه در شب چهارشنبه آخر سال سرلوحه خود قرار دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.