برگزاری مجمع عمومی سالانه هیئت ورزش جانبازان و معلولین استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، دبیر فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در این مجمع با اشاره به اینکه قسمتی از بودجه تمامی هیئت ها توسط دولت حمایت می شود، گفت: متاسفانه در دوسال اخیر با به وجود آمدن مسائلی همچون تحریم ها، این امر کمرنگ تر دیده شده که امیدواریم حمایت دولت پررنگ تر شود.

مجتبی حسنی افزود: متاسفانه در سالجاری به علت نبود اعتبارات کافی در اکثر رشته های ورزشی جانبازان و معلولین، مسابقات کشوری برگزار نشد.

وی ابراز داشت: هیئت ورزشی جانبازان و معلولین باید به سمت خودکفایی و در آمد زایی پیش رود تا با مشکلات کمبود اعتبارات مواجه نشود.

حسنی ادامه داد: فدراسیون نیز مشکل اعتبارات را یک امر مهم می داند و به دنبال حل این مهم می باشد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران استان مرکزی در سالجاری مقام های خوبی را در تمامی مسابقات کسب نموده اند، اظهار داشت: ورزشکاران استان مرکزی با حضور در مسابقات رکوردگیری کشوری دو و میدانی در تهران موفق به  کسب عنوان دومی و سومی رشته دیسک و پرتاب وزنه شدند.

ابراهیم نصیری افزود: دعوت از بسکتبالیست ها و والیبالیست های این استان در اردوی تیم ملی از دیگر موفقیت های این هیئت می باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری آئین گرامیداشت هفته پارالمپیک در آذر ماه سالجاری، اعزام تیم تنیس روی میز و والیبال نشسته خواهران به لیگ برتر کشور، اعزام تیم فوتبال هفت نفره و والیبال نشسته به مسابقات لیگ دسته یک، اعزام ۶ ورزشکار جوان استان به مسابقات کشوری از برنامه ی آتی هیئت جانبازان و معلولین استان می باشد.

نصیری همچنین خاطرنشان ساخت: هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی در سالجاری یکی از ۳ هیئت برتر این استان محسوب شده است.

گفتنی است، مسئول هماهنگی امور استانهای اداره کل ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی و جمعی از نماینده ورزشکاران هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی در این مجمع حضور داشتند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.