درخواست مسوول خانه عکاسان استان از استاندار

به گزارش مرکزی دیلی، حمیدرضا مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن درخواست از استاندار جدید برای دوباره دیدن هنرمندان افزود: هنرمندان از ندیده شدن و اهمیت ندادن به هنر خسته شده اند و امید دارند استاندار جدید بتواند با حل مشکلات آنان به ارتقاء فرهنگ و هنر این استان کمک کند.
وی، خواستار افزایش اعتبارهای تخصیصی به بخش فرهنگ و هنر شد و تصریح کرد: یک هنرمند عکاس می تواند با تصویر کشیدن معماری، صنعت و جاذبه های تاریخی به جذب گردشگر کمک کند.
مسوول خانه عکاسان و واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان مرکزی با تاکید بر ظرفیت بالقوه و بالفعل هنرمندان استان اظهارداشت: کسب مقام در جشنواره جهانی صربستان توسط عکسان استان مرکزی و دهها مقام دیگر این هنرمندان یک ظرفیت برای استان است که بخوبی از آن استفاده نمی شود.
مجیدی به برگزاری جشنواره زمان اشاره کرد و گفت: این جشنواره کشوری با دستمایه قرار دادن موضوع زمان و وقت، پنج سال است که در استان مرکزی برگزار می شود اما امسال با توجه به کمبود بودجه و نداشتن اسپانسر از وجود عکساسان سراسر کشور محروم شدیم.
مسوول خانه عکاسان ادامه داد: عکاسان سراسر کشور با حضور در استان مرکزی می توانستند جاذبه ها و فرهنگ این مردم را به تصویر بکشند که امسال جشنواره به دلیل نبود حمایتها به صورت مجازی برگزار شد./

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.