ارسال ۶۸۲ اثر به جشنواره فصلی مطبوعات استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، آرزو حیدری، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهلت ارسال اثار به این جشنواره از ابتدای شهریور تا هفتم مهر ماه جاری تعیین شده بود و و از مجموع ۶۸۲ اثر رسیده به جشنواره ، مجموعا ۶۰ اثر برای داوری نهایی به تهران ارسال می شود.
حیدری با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش های تیتر، مصاحبه و گفتگو، عکس و گزارش تصویری، گزارش نویسی و صفحه آرایی برگزار می شود اضافه کرد: ۱۱۸ اثر در بخش یادداشت و مقاله، ۱۴۸ اثر در بخش گزارش، ۱۱۶ اثر در بخش عکس، ۱۴۴ اثر در بخش تیتر، ۱۰۴ اثر در بخش مصاحبه و گفتگو و ۵۱ اثر در بخش طراحی صفحه به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
مدیر سرای روزنامه نگاران استان مرکزی ادامه داد: این آثار از ۱۷ هفته نامه های محلی، ۴ سرپرستی نشریات سراسری، ۸ خبرگزاری و یک پایگاه اطلاع رسانی غیر دولتی می باشد.
وی یادآور شد: نتایج این جشنواره تابستانی اواخر مهر جاری طی مراسمی در اراک اعلام خواهد شد .
این دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاریهای استان مرکزی است ،جشنواره فصل بهار به عنوان اولین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های استان مرکزی همزمان با پانزده استان کشور فصل گذشته برگزار شد و داوری آثار فاخر موجب شد که اهالی اصحاب قلم و مطبوعات برای دومین رقابت های حرفه ای با برنامه در جاده تولیدات برجسته و ارزشمند گام بگذارند و نگاه تیزبین ، پرداختن به سوژه ای بکر و استفاده از شیوه های نوین نگارشی و هنری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
بر اساس آمارهای موجود درحال حاضر ?? نشریه محلی و ?? نشریه تخصصی در کنار سرپرستی نشریات سراسری و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در استان مرکزی با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت دارند و هر یک با تکیه بر مشی حرفه ای خود داستان بخش های مختلف استان را روایت می کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.